Ongewilde registraties.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
keijzer16

Ongewilde registraties.

Bericht door keijzer16 » 12 feb 2009, 20:06

• Adres van je forum: http://www.wds-hq.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:portal, video mod en quick-reply
    Wanneer ontstond het probleem?weet ik niet.
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? quick-reply geïnstalleerd.
    Wat is het probleem?
Ongewilde registraties.

Ik zal het eens uit leggen. Het forum dat ik heb op gezet is een besloten forum dus alleen mensen van onze clan, mogen het gebruiken. Nou krijg ik de laatste tijd ongewilde registraties met namen die nergens opslaan en nog eens erotisch getint zijn. Op het forum is zo dat de beheerders ik en nog iemand die mensen moeten goed keuren voordat ze toegelaten worden. De leden brengen iemand aan en wij laten hem toe. Nou is het geval dat niemand die gebruikers namen kennen van wie die zou zijn.

Ik gebruik het forum sinds de Rc fase en gebruik ook captcha sinds die tijd, tot nu toe heb ik nooit last van dit probleem gehad alleen met het oude phpbb 2.0.* .

Nou is mijn vraag hoe kan ik dit weren.

Mvg, Mike

Jim
Contacteer:

Re: Ongewilde registraties.

Bericht door Jim » 12 feb 2009, 20:10

Wat wil je precies? Spambots weren of registratie compleet uitschakelen, zodat je alleen zelf gebruikers toe kan voegen?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

keijzer16

Bericht door keijzer16 » 12 feb 2009, 22:16

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik wil heel graag die spambots weren.

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 13 feb 2009, 07:36

Neem dan eens een kijkje in dit topic op phpBB.com, daar staan een aantal oplossingen vermeld, misschien dat je er een paar van kunt gebruiken. :)

http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1437125
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten