Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Kingdom
Bericht
door Kingdom » 12 feb 2009, 23:26
http://realfunradio.com/link-Center/index.php
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Heb van alles geprobeerd
Wat is het probleem?[/list]
Hoi
ik kom er niet uit

ik wil het zo instellen dat als leden 2 post gemaakt hebben dat zij dan volledig het forum kunnen zien. Ik wil namelijk eerst dat men zich voorstelt voor dat zij volledig kunnen deelnemen aan het forum en, kunnen zien. dus als men zich registreert dan kunnen ze zeg maar 4 kamers zien en na die 2 post dus de rest van het forum. Maar hoe stel ik dat in? Ik heb manage groep beheer al geprobeerd en mijn control panel is ook nog is engels (Zucht) dat maakt het niet echt makkelijk. Dus mijn vraag hoe stel ik dit in en moet ik na die 2 post de member zelf toegang geven om het hele forum te kunnen bekijken.
..
-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 13 feb 2009, 07:40
Geef de registreerde gebruikers groep de permissies die je wilt dat degene die zich net geregistreerd hebben hebben. Dan maak een nieuwe groep voor de personen boven de 2 posts, die geef je de permissies om ook de rest van het forum te kunnen zien. Gebruik dan
Auto Groups om die personen automatisch in die tweede groep te zetten na 2 berichten.
-
Kingdom
Bericht
door Kingdom » 13 feb 2009, 09:49
Oke thanks
dat bestandje (Auto-group) moet op de server geplaatst worden. Weet je ook in welke directory?
het wijzigen van minimaal 2 post komt niet op mijn paneel voor

-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 13 feb 2009, 10:18
Het is een MOD, die moet je eerst even
installeren.
-
Kingdom
Bericht
door Kingdom » 13 feb 2009, 11:02
Ik zelf kom hier echt totaal niet uit ik heb bij Prikbord & Service een topic geopend.
Bedankt voor de hulp Jim

Ik zelf moet erg wennen aan PHP en als je het weet, dan is het o zo makkelijk