Privacybeleid aanpassen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
dddaniel
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Privacybeleid aanpassen

Bericht door dddaniel » 25 mar 2009, 13:46

  • Adres van je forum: http://www.libanonpraat.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Om Google Adsense te (blijven) gebruiken, moet ik mijn privacybeleid aanpassen, ik kan alleen niet vinden waar dat te doen. Wie kan me een duw in de juiste richting geven?

Alvast bedankt!
..

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20300
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Privacybeleid aanpassen

Bericht door Paul » 25 mar 2009, 14:04

language/taal/ucp.php ;)

dddaniel
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Privacybeleid aanpassen

Bericht door dddaniel » 25 mar 2009, 14:24

Dank!

Echter, ik trachtte deze tekst eraan toe te voegen:

Code: Selecteer alles

<br />
	Wij maken gebruik van externe advertentiebedrijven om advertenties weer te geven wanneer u onze website bezoekt. Deze bedrijven gebruiken mogelijk informatie (niet uw naam, adres, e-mailadres of telefoonnummer) over uw bezoek aan deze of aan andere websites om advertenties weer te geven over goederen en services waarin u wellicht geïnteresseerd bent. Als u hierover meer informatie wenst of als u wilt voorkomen dat deze bedrijven deze informatie gebruiken, klikt u op <a href="http://www.google.nl/privacy_ads.html">deze link</a>.<br />
Alleen krijgt mijn site daarna de volgende meldingen in beeld:
PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3780: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3782: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3783: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3784: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)


En dan heb ik al weer spijt dat ik eraan ben begonnen. Wat doe ik dan verkeerd?

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Privacybeleid aanpassen

Bericht door Pascal » 25 mar 2009, 14:28

1. kun je laten zien hoe je het opgeslagen hebt? (hoe het dus eruit ziet nu)

2. Heb je dit met kladblok opgeslagen? (Je moet dit niet met kladblok opslaan) maar een plain editor zoals crimson of notepad++ ;)
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

dddaniel
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Privacybeleid aanpassen

Bericht door dddaniel » 25 mar 2009, 14:37

Pascal schreef:2. Heb je dit met kladblok opgeslagen? (Je moet dit niet met kladblok opslaan) maar een plain editor zoals crimson of notepad++ ;)
Heb het idd met kladblok gedaan, zal eerst je advies eens opvolgen alvorens meer vragen te stellen. ;)
Merci!

Gesloten