Hoe kan ik stijlen installeren??

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Mid
Berichten: 961
Lid geworden op: 03 mei 2008, 23:22

Re: Hoe kan ik stijlen installeren??

Bericht door Mid » 29 mar 2009, 23:04

Log eens in op het beheerderspaneel, leeg aldaar de buffer en kijk dan eens, of de nieuwe stijl nu wel zichtbaar is; mogelijk helpt het...

PeterPastoor
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 jun 2015, 10:55

Re: Hoe kan ik stijlen installeren??

Bericht door PeterPastoor » 20 jun 2015, 12:00

Mid schreef:Log eens in op het beheerderspaneel, leeg aldaar de buffer en kijk dan eens, of de nieuwe stijl nu wel zichtbaar is; mogelijk helpt het...
Beetje heel erg oud topic maar ik heb hetzelfde probleem. Ook de volgende melding als ik een template wil installeren: Geen ongeïnstalleerde stijlen gevonden.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hoe kan ik stijlen installeren??

Bericht door David » 20 jun 2015, 12:15

PeterPastoor schreef:
Mid schreef:Log eens in op het beheerderspaneel, leeg aldaar de buffer en kijk dan eens, of de nieuwe stijl nu wel zichtbaar is; mogelijk helpt het...
Beetje heel erg oud topic maar ik heb hetzelfde probleem. Ook de volgende melding als ik een template wil installeren: Geen ongeïnstalleerde stijlen gevonden.
Het heeft weinig zin om een oud onderwerp omhoog te halen als je al een nieuw onderwerp hebt ;) Wij kunnen dus beter daar verder gaan...
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten