- Adres van je forum: http://www.kletsmama.nl
Event. modificaties op je forum: Calendar
Wanneer ontstond het probleem? een maand geleden ongeveer
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?
De email notificatie die verstuurd werd bij het ontvangen van een privébericht of als je een topic volgt, wordt niet meer verstuurd (naar niemand).
Als beheerder ontvang ik nog wel de emails bij een nieuw account wat ik moet goedkeuren. Dus er kan wel email verstuurd worden vanaf het forum. Alleen de emails met betrekking tot de privéberichten en als je een topic volgt niet.
Ik heb niets gewijzigd aan de instellingen en vandaag phpbb 3.0.5 geïnstalleerd. Maar dit heeft het niet verholpen.
E-mail notificatie bij pb en topics werkt niet meer
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
E-mail notificatie bij pb en topics werkt niet meer
Re: E-mail notificatie bij pb en topics werkt niet meer
Ik ben er vandaag achter gekomen, dat ook ik dit probleem heb. Is dit een Bug of kunnen we dit oplossen? Ik blijf dit topic even volgen!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Staat er in admin -> onderhoud -> fout logs enige fouten m.b.t. email?
-
Nee, er staat helemaal niets in de fout logs bij mij
Bij mij wel, maar deze is van 12 augustus. Terwijl ik dit weekend achter het probleem kwam. Dus die melding is van een week terug.
Code: Selecteer alles
E-mail-fout
» EMAIL/PHP/mail()
/forum/ucp.php
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen