spoiler installeren.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Hans Kamp

spoiler installeren.

Bericht door Hans Kamp » 02 okt 2009, 21:19

Ik heb een spoiler probleem. Als de spoiler in een bericht wordt gebruikt, wordt de sig groter weergegeven:

Voor BBCode gebruik heb ik:

Code: Selecteer alles

[spoiler]{TEXT}[/spoiler]
Voor HTML-vervanging heb ik:

Code: Selecteer alles

<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle"><b>Spoiler:</b> <input type="button" value="Open" style="width:45px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = '';        this.innerText = ''; this.value = 'Sluit'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Open'; }" /></div><div class="quotecontent"><div style="display: none;">{TEXT}</div></div>
Weet iemand waar die fout zit? Ik heb me al een lange tijd niet meer met HTML beziggehouden.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: spoiler installeren.

Bericht door Paul » 02 okt 2009, 21:31

Ik heb je posts gesplitst van viewtopic.php?f=40&t=48225 Dat topic is een half jaar oud en heeft verder niks met jouw vraag te maken.

Gesloten