Hoezo niet te openen? Dat moet dan iets van een rechtenkwestie zijn op de omgeving waar je de wijzigingen uitvoert (ik zou aanraden om dat altijd op een lokale kopie te doen en die te uploaden - alleen zou het uploaden dan vermoedelijk mislukken -> controleer sowieso de rechten op die bestanden).
Dat je die knoppen mist in het ACP is wel raar. Je mist twee knoppen, sessies opschonen en buffer legen.
Is dit subtiele stukje in de instructies je ook opgevallen?
Template edits:
(Extensive edits. Please see the
Code Changes package for a detailed list of required edits.)
Zo mogelijk het belangrijkste deel van het hele verhaal (had wat mij betreft ook duidelijker gemogen, ik keek er in eerste instantie ook overheen). Vrij vertaald, er zijn zoveel edits aan de eigenlijke template-bestanden dat ze die in een apart bestand hebben gezet dat je moet downloaden. Instructies volgen voor prosilver of subsilver2, afhankelijk van op welk van die stijlen jouw toegepaste stijl is gebaseerd.
Blijft over de missende knoppen in het ACP. Het lijkt me niet dat dat opgelost gaat worden met het toepassen van template-edits (even aangenomen dat je die inderdaad nog niet had gedaan), omdat het ACP-template los staat van de frontend-stijl. Hoe dan ook, legen van de cache/buffer kun je ook handmatig doen, door alle bestanden behalve index.html en .htaccess uit de map 'cache' te verwijderen. Wie weet, misschien krijg je dan ook je knoppen terug...