Moderator mogelijkheden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Maxspeed

Moderator mogelijkheden

Bericht door Maxspeed » 02 dec 2009, 16:50

• Adres van je forum: http://is_nog_niet_online.nl
    Event. modificaties op je forum:Geen
    Wanneer ontstond het probleem?NVT
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?NVT
    Wat is het probleem?
Tweetal vragen over de mogelijkheden van moderen.

Hallo,

Ik hoop dat ik antwoord kan krijgen op de volgende vragen:

- Is het mogelijk om de moderator email te sturen wanneer er nieuwe berichten gepost zijn?
- Is het mogelijk om berichten standaard te posten op forums terwijl de moderator ook gemaild wordt?

Ideaal voor mij zou zijn als gebruikers wel direct kunnen posten (en de post dus niet in de wachtrij komt) terwijl de moderator meteen kan kijken wat er gepost is (dmv een email als notificatie). Ik hoop dat iemand mij kan helpen en mij in de juiste richting kan duwen! :arrow:

Groeten,
Leo
..

David
Contacteer:

Re: Moderator mogelijkheden

Bericht door David » 02 dec 2009, 16:56

Volgens mij komen je vragen op het zelfde neer.

Maar iedereen kan zich abboneren op forums of onderwerpen. Je krijgt dan een notificatie wanneer er een nieuw bericht is gepost. Je bent dan steeds op de hoogte van wat er gebeurd!

Dit staat meestal onderaan het forum of onderwerp (Abonneer je op dit forum)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten