- naam forum: http://medemblikonline.tk
Wanneer ontstond het probleem?ik krijg een fout als ik een bericht plaats na de update van 3.5 naar 3.6
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? alleen de update
Wat is het probleem?
ik krijg een fout als ik een bericht plaats na de update van 3.5 naar 3.6
dit is de fout : Fatal error: Cannot redeclare class fulltext_native in /storage/mijndomein/users/152804/public/sites/gek.bottextiel.nl/includes/search/fulltext_native.php on line 1770
bug na update naar 3.6
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
bug na update naar 3.6
Re: bug na update naar 3.6
Hoe heb je je forum geupdate?
Heb je modificatie's geïnstalleerd op je forum?
Heb je modificatie's geïnstalleerd op je forum?
Jeroen
waar kan ik die vinden ?
Die kun je niet echt "vinden", maar normaal gesproken weet je zelf wel welke modificaties je hebt geïnstalleerd (het is ook verstandig om dat op de een of andere manier bij te houden). Als je geen modificaties hebt geinstalleerd, dan wordt het allemaal iets eenvoudiger, omdat je dan in principe je forumbestanden gewoon kunt overschrijven met de volledige bestanden van de nieuwste versie. Anders moet je gebruik maken van bijvoorbeeld de automatische updater, zodat je modificaties niet verloren gaan.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
ik heb automatich updaten gebruikt ;p
www.medemblikonline.tk -> regestreer je even en dan een ractie plaatsen dan zie je de error
www.medemblikonline.tk -> regestreer je even en dan een ractie plaatsen dan zie je de error
Probeer dan eens alle forumbestanden behalve config.php te overschrijven met een schoon 3.0.6 pakket. Maak wel eerst een backup van hoe het nu is, dan kan je altijd nog terug!
Jeroen
het is op gelost ik heb nu een .nl adres
bedankt voor de tips

bedankt voor de tips