aanpassen common.php foutmelding

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
pilgrim903

aanpassen common.php foutmelding

Bericht door pilgrim903 » 26 jan 2010, 19:58

he hallo

als ik de teksten in common.php wil veranderen krijg ik een fout melden

toon ongelezen berichten wilde ik aanpassen het woord TOON weg laten maar dan krijg ik het volgende fout melding boven in mijn scherm

PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4183: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4185: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4186: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4187: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)

wie kan mij helpen

boku

Re: aanpassen common.php foutmelding

Bericht door boku » 26 jan 2010, 21:40

heb ik ook gehad, probeer of dit werkt:

1. Download het "common.php" bestand vanuit je FTP naar je computer
2. Pas het bestand dat nu op je computer staat aan (ik gebruik hiervoor Crimson Editor)
3. Als je klaar bent met het aanpassen, sla het bestand op als "common2.php"
4. Upload het "common2.php" bestand in dezelfde map als je oude "common.php" in je FTP
5. Verwijder het oude "common.php" bestand uit je taal-map in je FTP
6. Verander de naam van "common2.php" naar "common.php"

Werkt dit wel?

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 27 jan 2010, 12:08

Dat betekent dat er iets staat voor dit:

Code: Selecteer alles

<?php
Dit kan een spatie zijn.
Gebruik voor het editen van je files een goed programma zoals bijvoorbeeld notepad++ om dit soort errors te voorkomen.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

EelkeB

Bericht door EelkeB » 28 jan 2010, 09:41

Wat ook heel belangrijk is om het bestand op te slaan als "UTF-8 zonder BOM". Met name ook dat "zonder BOM" is belangrijk. Ik geloof dat Notepad, de editor die standaard bij Windows zit, UTF-8 altijd *met* BOM opslaat. Dan krijg je dit probleem. Gebruik je al een goede editor, zoals Notepad++, dan is de enige andere mogelijkheid inderdaad nog een spatie o.i.d. voor de <?php aan het begin of achter de ?> aan het eind. Vooral die laatste kan makkelijk voorkomen, vaak kijk je niet op een spatie of witregel meer of minder aan het eind van een bestand. Maar bij PHP is dat wel belangrijk.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten