skyscraper ?!?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
edwinroet

skyscraper ?!?

Bericht door edwinroet » 07 feb 2010, 07:59

Ik wou een skyscraper toevoegen tbv sponsoren.
Echter kom ik nergens een tool of info tegen.
Meschien dat iemand mij hier echter mee kan helpen of mij hier een link/info kan gooien :roll: .

BVD

Edwin R

..

FreakyBlue
Contacteer:

Re: skyscraper ?!?

Bericht door FreakyBlue » 07 feb 2010, 08:55

En waar wil je die skyscraper dan toevoegen?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

edwinroet

Bericht door edwinroet » 07 feb 2010, 10:08

@freaky

Ik zat te denken om de sckyscraper mits mogelijk aan de linker of rechter zijde van het forumpje te plaatsen.
Echter heb ik nog geen ontwerpen of ideen betreft het ontwerp , maar wou weten of dit kan en zo jah hoe ik dit evt kan verwezelijken.

zover ik btw begreep (zover ik geneusd heb) kan je weinig als je een free php forum hebt, ik weet niet hoe en wat men hiermee bedoeld daar ik wel een free php forumpje heb echter is dit dmv een particulier.

EelkeB

Bericht door EelkeB » 07 feb 2010, 16:33

Een "free php forumpje"? Wat bedoel je daarmee?

Het onderscheid dat gemaakt wordt is of je phpBB op een eigen webruimte hebt geinstalleerd, waar je toegang toe hebt met FTP en waar je bij de database kunt e.d., of dat je bij een speciale (veelal gratis) forumhost met een paar klikjes je forum hebt gestart en al die controle niet hebt.

Er zijn geen tools voor het toevoegen van banners, dit zul je moeten realiseren met het aanpassen van de templates van phpBB.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

edwinroet

Bericht door edwinroet » 07 feb 2010, 17:38

@ eelke

wij draaien idd op een eigen host en we kunnen erop dmv wsftp.
ik heb middels onlangs tbv banner een script gevonden en toegevoegd (het werkt maar niet zoals gehoopt)
daar we niet weten/begrijpen hoe we dit moeten verplaatsen.
tools is "phpadsnew" meschien dat er iemand is met ervaring met deze tool daar ik momenteel de mogelijk heden nog niet in mijn grijze massa heb zitten.

EelkeB

Bericht door EelkeB » 07 feb 2010, 17:44

Ik moet het anders zeggen, er zijn geen tools specifiek voor phpBB. Sowieso zul je voor dit soort dingen wel iets van basiskennis van HTML moeten hebben, over het algemeen.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

edwinroet

Bericht door edwinroet » 07 feb 2010, 19:02

daar moet ik je toegeven dat je gelijk heb , ik ben ook al enigzinds druk met zwaar inlezen van php en html.
tegen woordig is het wel naar horen zeggen zeer verbeterd en makelijker om je in te lezen daar je gigantisch veel info over het "basis" op inet kan krijgen.

gelukkig heb ik een broer en kennis die me gelukkig assisteren maar wel willen dat ik me er ook in verdiep.
echter had ik nog 1 vraag: men die met het bovenstaande tool / prog ervaringen heeft of deze mij enkele voorbeelden kan gooien , daar ik dan kan kijken of mijn evt andere bedoelingen (opzetten) vergelijkbaar zijn zodat ik weet of dit mogelijk is.

(ik kan meschien raar of n00b achtig overkomen en of onduidelijk)
mocht dit het geval zijn gooi t gerust neer dan zal ik me proberen te verduidelijken. :oops:

Gesloten