problemen na updaten naar 3.0.6

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Phoebe Amaris
Contacteer:

problemen na updaten naar 3.0.6

Bericht door Phoebe Amaris » 21 feb 2010, 14:14

• Adres van je forum: http://www.passion2create.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: geen denk ik
    Wanneer ontstond het probleem? na de nieuwste update
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? alleen de nieuwe versie geupdate
    Wat is het probleem?
Sinds de nieuwe update worden 2/3 van de smilies niet meer weergegeven, ook niet in het popup venster. Ze staan nog wel in de bestanden maar worden simpelweg nergens meer weergegeven.
En als tweede, als ik een nieuwsbrief verstuur via de massa e-mail, komt de info die ik eerst onderaan had staan, nu ineens helemaal bovenaan de mail te staan. Het gaat dan om zo'n standaard zin: 'Onderstaande e-mail werd naar jou gestuurd door een beheerder van.....' Ik wil die zin graag terug onderaan de nieuwsbrief krijgen.
Iemand enig idee? Bij voorbaat dank! :D

..

Imense
Contacteer:

Re: problemen na updaten naar 3.0.6

Bericht door Imense » 21 feb 2010, 14:49

Phoebe Amaris schreef:En als tweede, als ik een nieuwsbrief verstuur via de massa e-mail, komt de info die ik eerst onderaan had staan, nu ineens helemaal bovenaan de mail te staan. Het gaat dan om zo'n standaard zin: 'Onderstaande e-mail werd naar jou gestuurd door een beheerder van.....' Ik wil die zin graag terug onderaan de nieuwsbrief krijgen.
Ik kan je alleen hier antwoord op geven je email inhoud kan je wijzigen op
forum/language/nl/emails

Succes.

Phoebe Amaris
Contacteer:

Bericht door Phoebe Amaris » 21 feb 2010, 22:35

Oké bedankt in ieder geval, hier ga ik morgen eens naar kijken. Nu nog zien uit te vogelen waarom mijn smilies niet weergeven.. :mrgreen:

EelkeB

Bericht door EelkeB » 24 feb 2010, 08:03

Waarschijnlijk heb je je stijl niet (volledig) geupdate; als je een andere stijl dan de default stijl gebruikt moet je er nog apart voor zorgen dat deze geschikt gemaakt wordt voor de nieuwe versie, hetzij door een update te downloaden van de betreffende stijl, hetzij door de aanpassingen zelf aan te brengen. Zie deze topics op phpbb.com voor instructies m.b.t. stijl-updates: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1793445 en http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 35&start=0 (beide staan als sticky in het styles support forum).

In 3.0.6 is het smilie-venster verdeeld in pagina's, zodat niet alle smilies in 1 scherm worden weergegeven. Hiervoor zijn in de betreffende template-file toevoegingen gedaan voor het weergeven van de pagina-navigatie. Heb je die toevoegingen niet toegepast op het template dat je gebruikt, zie je alleen het effect van het opdelen in pagina's (minder smilies in 1 keer) maar heb je niet de mogelijkheid om door te gaan naar de volgende pagina.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten