Ik zou graag mijn forum terug willen verwijderen, om dan weer helemaal opnieuw te beginnen.
Maar dan zijn wel alle leden en berichten van hen weg en dit gaan ze niet echt leuk vinden.
Daarom zou ik op het nieuwe forum dezelfde leden en berichten al op willen staan hebben.
Hoe doe ik dit?
..
Gebruikers + berichten behouden
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Gebruikers + berichten behouden
Wat bedoel je met helemaal opnieuw beginnen? Dat alle categorieën/forumonderdelen weg zijn, of wil je gewoon met schone phpBB bestanden opnieuw beginnen omdat je foutmeldingen o.i.d. krijgt?
Jeroen
ja het 2de.
gewoon met schone phpBB bestanden opnieuw beginnen omdat je foutmeldingen o.i.d. krijgt?
gewoon met schone phpBB bestanden opnieuw beginnen omdat je foutmeldingen o.i.d. krijgt?
-
Dan laat je config.php en de database staan, voor de rest kun je alles, behalve de map 'install', opnieuw uploaden.