Vraagje!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
marnixo

Vraagje!

Bericht door marnixo » 28 apr 2010, 22:09

Ik heb een vraagje over mijn Forum!

Ik geloof dat het PHPBB 3 is?

Zie: http://www.onlinefifatoernooien.nl/index.php

..

1) Hoe kan ik instellen dat gebruikers (ook) standaard een mailtje krijgen van de privé berichten die ze ontvangen?

2) Hoe kan ik instellen dat de Bulk mail gewoon goed werkt?

Beiden dingen doen het namelijk niet...

Jeroen

Re: Vraagje!

Bericht door Jeroen » 29 apr 2010, 19:03

marnixo schreef:1) Hoe kan ik instellen dat gebruikers (ook) standaard een mailtje krijgen van de privé berichten die ze ontvangen?
Dat kan jij niet instellen, dat moeten je leden zelf instellen in hun gebruikerspaneel.
marnixo schreef:2) Hoe kan ik instellen dat de Bulk mail gewoon goed werkt?
"Gewoon goed werkt" :? Wat werkt er nu niet dan? Krijg je foutmeldingen? Zoja welke? Je zal echt specifieker moeten zijn willen wij je goed kunnen helpen.
Jeroen

marnixo

Re: Vraagje!

Bericht door marnixo » 30 apr 2010, 19:42

Je kan dat niet als standaard instellen dus, dat leden dus altijd een mailtje krijgen (tenzij ze het aanpassen)?

Als ik een bulk mail wil typen en wil versturen dan komt hij gewoon niet aan bij de mensen, ik las ergens anders dat het niet kan met PHPBB 3 fora? Dat het heeft te maken met wetgeving of iets dergelijks (dat het voorheen wel kon?).

Gesloten