Forum geeft rare meldingen!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Babii

Forum geeft rare meldingen!

Bericht door Babii » 25 jun 2010, 14:38

• Adres van je forum: http://www.zwangerworden.nu/forum/
    Event. modificaties op je forum: ...
    Wanneer ontstond het probleem? Hij was gehackt, alles is teruggezet, maar krijg de melding als je op bovenstaande link klikt
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee, behalve de database teruggezet omdat de site gehackt was
    Wat is het probleem?
Ik krijg een hele rare melding als ik naar: http://www.zwangerworden.nu/forum/

ga en weet niet hoe ik dit moet verhelpen? Kan namelijk ook niet inloggen via: http://www.zwangerworden.nu/forum/adm

Jaha!!! Mijn forum werkt weer.... En nu nog het forum upgraden.... :roll:

Staat al best lang een aanvraag voor me in de helpdesk. Heb ik hem daar wel goed geplaatst? Volgens mij al vanaf 25 mei....

Wat hebben jullie allemaal nodig om het forum te upgraden?

David
Contacteer:

Re: Forum geeft rare meldingen!

Bericht door David » 25 jun 2010, 17:20

Babii schreef:Jaha!!! Mijn forum werkt weer.... En nu nog het forum upgraden.... :roll:

Staat al best lang een aanvraag voor me in de helpdesk. Heb ik hem daar wel goed geplaatst? Volgens mij al vanaf 25 mei....

Wat hebben jullie allemaal nodig om het forum te upgraden?
Je aanvraag staat wel goed geplaatst hoor, alleen omdat het service team uit vrijwilligers bestaat... kan er niet altijd snel iemand voor je klaar staan ;) Begrijp dat dat niet prettig is. Maar de vrijwilligers hebben ook hun eigen leven nog, waarschijnlijk ook examens of afronding van dit jaar eventuele bijbaan of dergelijke! Dus vandaar dat het zolang duurt ;) In feite moeten we al blij zijn dat deze service er gratis is!!

Je kan een aanvraag in het Gevraagd topic plaatsen. Maar das een keuze die je zelf moet maken natuurlijk!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Babii

Bericht door Babii » 25 jun 2010, 20:35

Ja dat weet ik wel hoor :). Ik klaag ook niet :). Ben zelf ook een vrijwilliger van een ander forum ;). Komt wel goed hoor, wacht het af hihi.

Btw, zijn de vrijwilligers echt zo jong hier? Dacht serieus dat het een grapje was in hun account, maar wat super knap dat ze dit allemaal kunnen!

Ik kan het dus echt niet :(....

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 26 jun 2010, 09:02

Babii, wil je alsjeblieft niet dubbelposten, maar je vorige berichten bewerken. Het dubbelposten binnen 24 uur is niet toegestaan op phpBB.nl. Ik heb je posts nu samengevoegd.

Babii

Bericht door Babii » 26 jun 2010, 13:36

Is goed Paul!!!

Ik hoop dat iemand dit bericht dan nog leest, want niemand kan zich meer registreren op mijn forum, danwel zich inloggen.

Sommige meiden kunnen helemaal niet meer inloggen en sommige alleen door te doen alsof ze een bericht gaan plaatsen, dan krijgen ze de medling dat ze in moeten loggen en dan lukt het.

Weet iemand wat te doen... Men krijgt deze melding (zie bijlage). Bij zowel zich registeren als zich via links in te loggen. En als men dit dan doet, dan krijg je de melding : That domain does not exist

Afbeelding

Gesloten