Bumpen werkt niet naar behoren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
roblom
Contacteer:

Bumpen werkt niet naar behoren

Bericht door roblom » 19 jul 2010, 21:47

• Adres van je forum: http://www.decrxgarage.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?Geen idee is al een tijd zo.
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Het bumpen werkt niet zoals het zou moeten.
Ik weet van de voorwaarden (bump interval moet zijn verstreken, te bumpen bericht moet eigen topic zijn, gebruikerspermissies moet op 'mag bumpen' staan) maar toch werkt het niet bij iedereen. Kan ook niet echt achterhalen bij wie wel en wie niet.
Ik heb nu een topic waarvan de bump interval al is verstreken en als ik gebruik maak van de 'test gebruikerspermissies van de topic starter dan zie ik inderdaad geen bump knop.
De betreffende gebruiker valt in de groep 'Geregistreerde gebruikers' en het topic heeft de forumpermissies voor geregistreerde gebruikers 'Standaard toegang + poll'. Als ik daar onder het tabblad acties kijk staat 'Kan onderwerpen bumpen' op ja.

Heb ook al gebruik gemaakt van de 'hersynchroniseer gestipte onderwerpen' functie maar dat maakt geen verschil.

kan iemand mij op weg helpen waarom deze gebruiker toch niet kan bumpen?

Gesloten