Foutmelding bij aanpassen taalinstellingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Johannesk

Foutmelding bij aanpassen taalinstellingen

Bericht door Johannesk » 25 feb 2011, 10:20

• Adres van je forum: http://www.azfanpage.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:niet voor zover ik weet
    Wanneer ontstond het probleem? Vermoedelijk na installatie 3.0.8, eerder het probleem niet tegengekomen
    phpBB versie: 3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? update naar 3.0.8
    Wat is het probleem?
Als ik in mijn profiel te taalinstellingen wijzig van Nederlands naar brits? krijg ik een witte pagina met de volgende melding:

Inhoudcoderingsfout

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat deze gebruikmaakt van een ongeldige of niet-ondersteunde vorm van compressie.

* Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem.

Vervolgens kom ik dus niet meer terug. Kan dus niet meer inloggen nu, gelukkig zijn er meerdere admins dus ik hoop dat die via de admin mijn taalinstellingen kunnen aanpassen in mijn profiel.

Hoe gaat ik deze foutmelding oplossen, dit ivm de buitenlandse forumbezoekers.

Ger
Contacteer:

Re: Foutmelding bij aanpassen taalinstellingen

Bericht door Ger » 25 feb 2011, 10:25

Waarschijnlijk zit er een fout in de taalbestanden. Je kunt het beste even een nieuw taalpakket downloaden en die uploaden naar je forum.

Johannesk

Re: Foutmelding bij aanpassen taalinstellingen

Bericht door Johannesk » 25 feb 2011, 10:33

Engelse taalbestanden opnieuw geupload en het werkt weer. Dank je.

Gesloten