bbcode alleen voor beheerders en moderators

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Robinbon

bbcode alleen voor beheerders en moderators

Bericht door Robinbon » 07 aug 2011, 19:01

phpBB versie: 3.0.9

Ik heb een bbcode die alleen maar mag gebruikt worden door moderators en beheerders,
gaat dit?

David
Contacteer:

Re: bbcode alleen voor beheerders en moderators

Bericht door David » 07 aug 2011, 19:17

Dit is standaard niet mogelijk, ik ken alleen deze mod Die zorgt dat jij bij bbcode een vinkje kan aanzetten zodat die alleen bij moderators worden getoond, je kan heb wijzigen voor alleen beheerder. Maar beide heb ik nog geen mod voor gezien.

Alleen dezedeze, maar die moet je niet Live gaan gebruiken. Die zit nog maar in de test fase. Dus kan nog van alles mis mee zijn!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 07 aug 2011, 19:55

Robinbon schreef:phpBB versie: 3.0.9

Ik heb een bbcode die alleen maar mag gebruikt worden door moderators en beheerders,
gaat dit?
Een tussenoplossing (en die in mijn ogen ook net zo effectief kan zijn, zonder het forum te hoeven editen) is de BBCode simpelweg niet zichtbaar te laten zijn. Enkel delen met de Moderators en de Beheerders. De rest van de gebruikers weet niet hoe deze dan werkt.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Robinbon

Bericht door Robinbon » 07 aug 2011, 20:02

FreakyBlue schreef:Een tussenoplossing (en die in mijn ogen ook net zo effectief kan zijn, zonder het forum te hoeven editen) is de BBCode simpelweg niet zichtbaar te laten zijn. Enkel delen met de Moderators en de Beheerders. De rest van de gebruikers weet niet hoe deze dan werkt.
Dit doe ik ook al een aantal maanden maar als ze op quote klikken zien ze de code wel hoe ze de bbcode gebruiken..

De eerste mod is trouwens verouderd, bij de tweede aanpassing die ik moet uitvoeren gaat het al niet meer omdat dat deel (of een deel van dat deel) niet bestaat.

En de tweede mod is nog in beta versie..

David
Contacteer:

Bericht door David » 07 aug 2011, 20:14

Robinbon schreef:De eerste mod is trouwens verouderd, bij de tweede aanpassing die ik moet uitvoeren gaat het al niet meer omdat dat deel (of een deel van dat deel) niet bestaat.
Als je nu de wijziging die je moet doen, en het bestand waarin dat moet. Nu eens hier post, dan kunnen wij je misschien wel helpen ;)
Robinbon schreef:En de tweede mod is nog in beta versie..
Dat had ik er ook bij gezegd, maar je kan hem wel installeren als hij is gevalideerd. Je moet de mod dan gewoon volgen!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten