Activatie door beheerder naar één e-mail adres

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Lilian86

Activatie door beheerder naar één e-mail adres

Bericht door Lilian86 » 03 nov 2011, 13:50

• Adres van je forum: -
    Event. modificaties op je forum:-
    Wanneer ontstond het probleem?-
    phpBB versie:3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Ik ben beheerder op een forum. Vanwege de grote hoeveelheid (menselijke) spammers willen we graag de optie activatie door beheerder inschakelen. Hiervoor hebben we een speciaal e-mail adres aangemaakt. Het probleem is dat nu alle beheerders (de eigenaar, een ander persoon en ik) een e-mail krijgen met de activatiegegevens. We willen dit op één gezamenlijk adres krijgen.

Het is nodig dat we alle drie beheerder zijn.
Ik heb geprobeerd om van de beheerders het e-mail adres te wijzigen in het gezamenlijke adres, maar dit adres mag maar voor één account ingevuld worden.

Iemand nog ideeën hoe we dit op kunnen lossen?

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Activatie door beheerder naar één e-mail adres

Bericht door FreakyBlue » 07 nov 2011, 13:49

Ik weet het niet zeker, maar wat je zou kunnen doen (zo uit mijn hoofd in de trein) is een nieuwe groep aanmaken voor de beheerders. Daarin jullie plaatsen en de permissies zo instellen dat jullie beschikken over de juiste rechten. Vervolgens een 'echt' beheerdersaccount overlaten met het gewenste mailadres.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gesloten