Cookienaam veranderen, kan dat?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kelly001
Contacteer:

Cookienaam veranderen, kan dat?

Bericht door Kelly001 » 10 jan 2012, 22:32

• Adres van je forum: http://www.pspforum.nl
    Event. modificaties op je forum:portaal
    Wanneer ontstond het probleem?Na installeren Coppermine fotoalbum
    phpBB versie:3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Kan ik zomaar de cookienaam veranderen van "pspforum3" naar iets van "phpbb3_jvgju" zonder dat ik er misschien niet meer in kan als admin?

Ik heb nl. een testopstelling gemaakt van een forum (cookienaam = phpbb3_jvgju) en een Coppermine fotoalbum. Beide in dezelfde database en op dezelfde server. Intergreren in het tesforum van het album werkt prima.

Daarnaast heb ik nu de originele opstelling gemaakt van een Coppermine album en een al draaiend forum (cookienaam = pspforum3) maar daar werkt de intergratie niet.
De leden van het forum zijn wel gelijk ingelogd in het album maar mijn adminfuncties kan ik niet meer bij dus kan ik niets meer doen totdat ik die bridge uitzet.

Het enigste verschil in de opstelling is de cookienaam. Zou daar het verschil in kunnen zitten dat het niet lukt zoals het moet of is dit op een andere manier op te lossen?

Coppermine is versie 1.5.
Groetjes
Kelly

Gesloten