Geeft na updat de juiste versie niet weer

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gerrit01

Geeft na updat de juiste versie niet weer

Bericht door Gerrit01 » 25 nov 2012, 12:27

Na veel wikken en wegen heb ik de laatste versie 3.0.11 geupload op de server.
de oude versie gewoon laten staan.
Daarna heb ik de config.php van versie 3.0.10 vanaf de server gedownload en opnieuw geupload (vervangen) in 3.0.11 daarna de install map hernoemd en de mape Chace beschrijfbaar gemaakt.
Wanneer ik in het beheerderspaneel inlog dan krijg ik een vermelding: WAARSCHUWING! Huidige versie: 3.0.10 Laatste versie 3.0.11 u dient uw forum te updaten. Verder werkt alles trouwens wel goed.
:?:

David
Contacteer:

Re: Geeft na updat de juiste versie niet weer

Bericht door David » 25 nov 2012, 12:35

Je hebt nu alleen gezorgd dat je bestanden 3.0.11 zijn, je moet nu alleen je database nog bijwerken. Zorg dat de install map weer aanwezig is op je server en ga dan in je internet browser naar http://<link_van_jouw_forum>/install/database_update.php. Wacht geduldig tot de database update is uitgevoerd. Als dat is gedaan kun je de install map weer hernoemen of verwijderen. Met je FTP programma kun je dan de cache map op je server openen en daaruit alles BEHALVE, index.htm en .htaccess verwijderen.

Als het goed is, is je forum dan helemaal up-to-date ;)

Maak voor je de database updater uitvoert wel even een back-up van de database
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gerrit01

Re: Geeft na updat de juiste versie niet weer

Bericht door Gerrit01 » 25 nov 2012, 14:28

Hallo David,

Bedankt voor je support! Het werkt weer naar behoren de juiste versie wordt nu weergegeven.
Wat kan het soms simpel zijn maar je moet het wel weten.

Nogmaals bedankt!

Gr. Gerrit

Gesloten