Autorisatie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
fransverhoeve
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2014, 09:29

Autorisatie

Bericht door fransverhoeve » 13 mei 2015, 12:57

  • Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:NVT
    Wanneer ontstond het probleem?NVT
    phpBB versie:3.0


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?NVT
    Wat is het probleem?
Graag wil ik de toegang tot het forum laagdrempelig maken door de gebruikers niet te laten registreren. De bedoeling is dan dat de beheerder van het betreffende deel vh forum het bericht op spam controleert en dit dan vervolgens wel/niet accordeert zodat dit op het forum verschijnt. Welke instellingen zou ik dan hiervoor moeten aanpassen?

Mvrgr
Frans

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4178
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Autorisatie

Bericht door El torro » 13 mei 2015, 13:04

Als jij tijd hebt om honderden of meer berichten te controleren, dan kun je onder algemeen > gebruikers registratie instellingen , dat instellen, maar ik raad het toch sterk af :lol:

fransverhoeve
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2014, 09:29

Re: Autorisatie

Bericht door fransverhoeve » 13 mei 2015, 13:10

Super snelle reactie van je El Torro waarvoor dank.
Kan ik daar ook ergens instellen dat dit bericht eerst door de beheerder dient goedgekeurd te worden? ;-)

Mvrgr
Frans

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4178
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Autorisatie

Bericht door El torro » 13 mei 2015, 13:52

Dat kan ook ergens in de permissies, maar dat neemt niet weg dat het aantal spamberichten hetzelfde blijft.
Onder permissies bij nieuw geregistreerde gebruikers instellen dat de berichten goed gekeurd moeten worden.


Ik weet het voor 3.0 niet meer zo heel goed, dus het kan zijn dat je iets verder moet zoeken.

fransverhoeve
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2014, 09:29

Re: Autorisatie

Bericht door fransverhoeve » 13 mei 2015, 14:00

Thnx El Torro!

Gesloten