Abonneren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Freestyler
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2015, 22:23

Abonneren

Bericht door Freestyler » 27 mei 2015, 22:30

Goedeavond,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.. ik heb een vraag.

Is het mogelijk om mensen zich te laten abonneren op een topic?
Middels een knop o.i.d. ik weet niet of dit standaard mogelijk is?

Ik hoor het graag.

Groeten!

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4178
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Abonneren

Bericht door El torro » 27 mei 2015, 22:41

Klik eens op "abonneer" onder elk topic of forum ;)

Freestyler
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2015, 22:23

Re: Abonneren

Bericht door Freestyler » 29 mei 2015, 08:18

Dat is het probleem, dat staat er op ons forum niet bij.

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4178
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Abonneren

Bericht door El torro » 29 mei 2015, 08:42

Dan zal je toch wat meer info moeten geven over je forum en de gebruikte stijl.

Freestyler
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2015, 22:23

Re: Abonneren

Bericht door Freestyler » 01 jun 2015, 10:37

Excuus, ons forum draait op een eigen gemaakt thema.
Ik vermoed dus dat het stukje code dat dit mogelijk maakt niet in de template zit.
Kan iemand mij wellicht vertellen welk stukje code hiervoor verantwoordelijk is en waar dit zit?

Ik ben compleet nieuw met PHPBB en moet een aanpassing maken in een al lang bestaand forum.

Freestyler
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2015, 22:23

Re: Abonneren

Bericht door Freestyler » 15 jun 2015, 13:08

Niemand een suggestie?

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Abonneren

Bericht door Theriddler » 15 jun 2015, 23:22

De email functie moet aanstaan, daarnaast moet dit aanwezig zijn in overall_footer.html

Code: Selecteer alles

<div class="navbar">
		<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>

		<ul class="linklist">
			<li class="icon-home"><a href="{U_INDEX}" accesskey="h">{L_INDEX}</a></li>
				<!-- IF not S_IS_BOT -->
					<!-- IF S_WATCH_FORUM_LINK --><li <!-- IF S_WATCHING_FORUM -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{S_WATCH_FORUM_LINK}" title="{S_WATCH_FORUM_TITLE}">{S_WATCH_FORUM_TITLE}</a></li><!-- ENDIF -->
					<!-- IF U_WATCH_TOPIC --><li <!-- IF S_WATCHING_TOPIC -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{U_WATCH_TOPIC}" title="{L_WATCH_TOPIC}">{L_WATCH_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->
					<!-- IF U_BOOKMARK_TOPIC --><li class="icon-bookmark"><a href="{U_BOOKMARK_TOPIC}" title="{L_BOOKMARK_TOPIC}">{L_BOOKMARK_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->
					<!-- IF U_BUMP_TOPIC --><li class="icon-bump"><a href="{U_BUMP_TOPIC}" title="{L_BUMP_TOPIC}">{L_BUMP_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->
				<!-- ENDIF -->
			<li class="rightside"><!-- IF U_TEAM --><a href="{U_TEAM}">{L_THE_TEAM}</a> &bull; <!-- ENDIF --><!-- IF not S_IS_BOT --><a href="{U_DELETE_COOKIES}">{L_DELETE_COOKIES}</a> &bull; <!-- ENDIF -->{S_TIMEZONE}</li>
		</ul>

		<span class="corners-bottom"><span></span></span></div>
	</div>
het gaat om dit stukje:

Code: Selecteer alles

<!-- IF not S_IS_BOT -->
					<!-- IF S_WATCH_FORUM_LINK --><li <!-- IF S_WATCHING_FORUM -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{S_WATCH_FORUM_LINK}" title="{S_WATCH_FORUM_TITLE}">{S_WATCH_FORUM_TITLE}</a></li><!-- ENDIF -->
					<!-- IF U_WATCH_TOPIC --><li <!-- IF S_WATCHING_TOPIC -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{U_WATCH_TOPIC}" title="{L_WATCH_TOPIC}">{L_WATCH_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->
					<!-- IF U_BOOKMARK_TOPIC --><li class="icon-bookmark"><a href="{U_BOOKMARK_TOPIC}" title="{L_BOOKMARK_TOPIC}">{L_BOOKMARK_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->
					<!-- IF U_BUMP_TOPIC --><li class="icon-bump"><a href="{U_BUMP_TOPIC}" title="{L_BUMP_TOPIC}">{L_BUMP_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->
				<!-- ENDIF -->
Freestyler schreef:Ik ben compleet nieuw met PHPBB en moet een aanpassing maken in een al lang bestaand forum.
Welke forum versie gebruik je op dit moment ?

Gesloten