archief-album onzichtbaar in gallery maken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
valkenier
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 mei 2015, 17:37

archief-album onzichtbaar in gallery maken

Bericht door valkenier » 23 jun 2015, 22:23

Beste techneuten, bestaat er een mogelijkheid om een album niet te tonen als leden op de knop galery drukken maar de foto's uit dat album toch zichtbaar te maken in de (aanbelangende ) topics ?

Momenteel heb ik een album enkel zichtbaar gezet voor mij en de moderators maar de leden zien een 'rode afbeelding' (met tekst " je hebt geen rechten om de afbeelding te bekijken ! " ) in een topic waar de foto besproken wordt.

Gaat het één met het ander samen ?


(ps het gaat hem over oude gearchiveerde afbeeldingen van bijv 2007 soms van leden die niet eens meer inloggen of er weet van hebben)

grtn en volop aan het prutsen en natuurlijk leren met phpbb 3 ;)

valkenier
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 mei 2015, 17:37

Re: archief-album onzichtbaar in gallery maken

Bericht door valkenier » 24 jun 2015, 15:57

Ik heb een bijkomend probleem.
Gisteren dacht ik , ik ga een afbeelding verplaatsen uit een " album " van de phpbbGalerij naar één van de leden.

Als volgt ging ik te werk :
afbeelding bewerken > bewerken > verplaats naar persoonlijk album : dan het vakje aangevinkt.
Als je deze optie selecteert wordt de afbeelding verplaatst naar het persoonlijke album van de gebruiker. "Als de gebruiker nog geen persoonlijk album heeft wordt deze automatisch aangemaakt."

Wijzig auteur ( heb ik dat lid gekozen) en bevestigd !
Afbeelding is nergens meer te bespeuren, ook niet via beheerderspaneel.
In onderhoud> (onder forumlogs) > galerij log staat er te lezen : afbeelding bewerkt op die datum en uur.
Als ik echter klik op afbeelding bekijken , krijg ik "Informatie" je bent niet bevoegd om deze afbeelding te bekijken.

Wanneer ik het zelfde later deed met een andere afbeelding en mezelf als auteur koos, krijg ik dito verhaal.

Kan iemand me vertellen waar die afbeelding dan heen is ?

Groeten, een prutser

Gesloten