Activiteit leden bekijken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Hjördis
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2014, 23:36

Activiteit leden bekijken

Bericht door Hjördis » 09 mar 2016, 01:42

Ik zou graag weten wat de forumleden veranderen op het forum. Kan ik ergens een lijstje zien waarbij ik zie wie wanneer heeft gepost, een post heeft veranderd of verwijderd?

toska
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 jul 2013, 16:48
Locatie: oost-vlaanderen

Re: Activiteit leden bekijken

Bericht door toska » 09 mar 2016, 22:01

Als er een lid heeft geantwoord dan zie je toch dit bij jou forum?
wo maart 09, 2016 8:41 pm
Dat is altijd het laatste bericht dat gepost is.
En ga naar je beheerspaneel klik links op beheerderslog daar zie je of er een lid een bericht of zo heeft gewijzigd/verwijderd.

Hjördis
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2014, 23:36

Re: Activiteit leden bekijken

Bericht door Hjördis » 10 mar 2016, 03:31

Ik wou inderdaad iets als een beheerderslog zodat ik hier een duidelijker overzicht van heb.
Als ik naar het beheerderspaneel ga zie ik nergens beheerderslog staan, moderatorslog wel maar daarbij zie ik het enkel van mezelf en enkele andere leden met dezelfde permissies.

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4178
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Activiteit leden bekijken

Bericht door El torro » 10 mar 2016, 09:34

Bij "onderhoud" in het beheerderspaneel heb je een, beheerderslog, een moderatorlog een gebruikerslog en een foutenlog.
.
Dat zou toch voldoende moeten zijn?

toska
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 jul 2013, 16:48
Locatie: oost-vlaanderen

Re: Activiteit leden bekijken

Bericht door toska » 10 mar 2016, 22:25

Hjördis schreef:Ik wou inderdaad iets als een beheerderslog zodat ik hier een duidelijker overzicht van heb.
Als ik naar het beheerderspaneel ga zie ik nergens beheerderslog staan, moderatorslog wel maar daarbij zie ik het enkel van mezelf en enkele andere leden met dezelfde permissies.
Sta je als oprichter ingesteld? ga naar beheerspaneel, gebruikers en groepen,beheer gebruikers.Vul daar je naam in kijk dan eens of dat je als oprichter bent ingesteld, zoniet maak het bollentje zwart en klik op verstuur,dan zie je normaal beheerderslog wel staan.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Activiteit leden bekijken

Bericht door David » 11 mar 2016, 00:23

toska schreef:
Hjördis schreef:Ik wou inderdaad iets als een beheerderslog zodat ik hier een duidelijker overzicht van heb.
Als ik naar het beheerderspaneel ga zie ik nergens beheerderslog staan, moderatorslog wel maar daarbij zie ik het enkel van mezelf en enkele andere leden met dezelfde permissies.
Sta je als oprichter ingesteld? ga naar beheerspaneel, gebruikers en groepen,beheer gebruikers.Vul daar je naam in kijk dan eens of dat je als oprichter bent ingesteld, zoniet maak het bollentje zwart en klik op verstuur,dan zie je normaal beheerderslog wel staan.
Dat zal helaas niet werken als je geen oprichter/eigenaar bent, dan kan je jezelf dat niet maken via het beheerderspaneel. Dan moet je kijken wie dat wel is en met dat account kan het wel ;) In het ergste geval kan het via de database, masr dat zou ik als allerlaatste red middel gebruiken.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

toska
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 jul 2013, 16:48
Locatie: oost-vlaanderen

Re: Activiteit leden bekijken

Bericht door toska » 11 mar 2016, 18:16

David schreef:
toska schreef:
Hjördis schreef:Ik wou inderdaad iets als een beheerderslog zodat ik hier een duidelijker overzicht van heb.
Als ik naar het beheerderspaneel ga zie ik nergens beheerderslog staan, moderatorslog wel maar daarbij zie ik het enkel van mezelf en enkele andere leden met dezelfde permissies.
Sta je als oprichter ingesteld? ga naar beheerspaneel, gebruikers en groepen,beheer gebruikers.Vul daar je naam in kijk dan eens of dat je als oprichter bent ingesteld, zoniet maak het bollentje zwart en klik op verstuur,dan zie je normaal beheerderslog wel staan.
Dat zal helaas niet werken als je geen oprichter/eigenaar bent, dan kan je jezelf dat niet maken via het beheerderspaneel. Dan moet je kijken wie dat wel is en met dat account kan het wel ;) In het ergste geval kan het via de database, masr dat zou ik als allerlaatste red middel gebruiken.
Wij weten niet of hij eigenaar is van die forum? dan zal hij dat moeten vragen aan de echte beheerder om hem mede oprichter te zetten of zijn permissies aanpassen, indien je in de groep staat van beheerders moet je wel het beheerderslog zien staan? ben moderator op een forum en kan in het beheer en zie wel echter het beheerderslog staan, dus volgens mij heeft hij maar standaard permissies indien hij geen oprichter/ eigenaar is @david

Hjördis
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2014, 23:36

Re: Activiteit leden bekijken

Bericht door Hjördis » 12 mar 2016, 03:23

Ik heb het gevonden, dank je! :)

Gesloten