Wie kan mij vertellen hoe ik mijn forum kan uitbreiden zodat mensen bestanden als pdf doc ect. ect. kan up en down loaden?
Alvast bedankt,
Bjorn!

Het begrip "modden" is dat al die php codes verander als hierboven ??? Op deze pagina staat dat hele spul. Ik heb nu diverse php pagina`s gedownload naar dreamweaver op de codes te veranderen..... Is that right???of je een stap in het modden hebt overgeslagen.
*Nee, ik word het nog niet zat.abcde schreef:
Let op: als je geen andere mods op je forum hebt kun je de premodded attachment files van Acyd Burn gebruiken. (Of een premodded phpBB versie).
Even offtopic:abcde schreef:Nee, niet met Dreamweaver, dat gebruik je niet voor het modden. Kladblok en Wordpad en dat soort programma's moet je voor het modden gebruiken.
Modden is zoals in de tutorial staat die ik je een paar posts geleden heb gegeven.
Dat kan wel, ik gebruik het niet, dus ach ja.paulus schreef:Even offtopic:abcde schreef:Nee, niet met Dreamweaver, dat gebruik je niet voor het modden. Kladblok en Wordpad en dat soort programma's moet je voor het modden gebruiken.
Modden is zoals in de tutorial staat die ik je een paar posts geleden heb gegeven.
Waarp, moet met dreamweaver? Zolang je het WYSIWYG deel niet gebruikt, is het perfect om te scripten, compleet met kleurcodering
abcde schreef: Je moet de mod installeren, [de mod vindt je op opentools.de], dan instaleren, hier is een tutorial: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24 .