Moderator BBCode

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
djrandall
Contacteer:

Moderator BBCode

Bericht door djrandall » 29 nov 2005, 23:59

Ik zou graag willen dat een aantal BBCode funties alleen beschikbaar zijn voor moderators en admins...

Gewone users zien dus de buttons niet!
Gewone users kunnen de tags niet gebruiken!

Mod en admins beide wel.....
En zo is het!

djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 30 nov 2005, 09:03

Daar had ik al gekeken, maar daar vond ik zo gauw niet iets bij wat mijn probleem oplost! Of kijk ik erover heen?
En zo is het!

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 30 nov 2005, 09:19

Direct de eerste twee resultaten zijn van toepassing... :roll: beiden voegen de mod tags toe die niet gebruikt kunnen worden door normale leden. Dat staat ook in de modificatie beschrijving.

djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 30 nov 2005, 10:39

ik heb me er even in verdiept... het is net wat anders dan wat ik bedoel, maar deels gelijk!

Ik kan de code dus gebruiken en verbouwen naar mn eigen smaak. Dank voor uw reactie, sorry voor mijn slechte uitleg!
En zo is het!

djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 03 dec 2005, 16:54

Probleempje met Moderator BBCode

Code: Selecteer alles

/*BEGIN Moderation BBcode*/
		// Is this post countain moderation BBcode?
		if (($userdata['user_level'] != ADMIN) and ($userdata['user_level'] != MOD))
			{
				if( (preg_match("[mod:$uid]", $message)) || (preg_match("/\[mod:$uid=(?:\"?([^\"]*)\"?)\]/si", $message)) || (preg_match("[/mod:$uid]", $message)) ||
				    (preg_match("[web:$uid]", $message)) || (preg_match("/\[web:$uid]/si", $message)) || (preg_match("[/web:$uid]", $message)) ||
				    (preg_match("[left:$uid]", $message)) || (preg_match("/\[left:$uid]/si", $message)) || (preg_match("[/left:$uid]", $message)) ||
				    (preg_match("[right:$uid]", $message)) || (preg_match("/\[right:$uid]/si", $message)) || (preg_match("[/right:$uid]", $message))
				 )
				{
					message_die(GENERAL_MESSAGE, $lang['Mod_reserved'], $lang['Moderation']);
				}
			}
		/*END Moderation BBcode*/
Deze code checked of er moderator bbcode aanwezig is en geeft dan wel of niet een foutmelding aan de user, omdat hij eventueel code gebruikt die alleen moderators mogen gebruiken.

Ik heb hier zelf wat bbcode aan toegevoegd, alleen zit ik met het probleem dat hij nu ook andere bbcode blokkeert...
Zo kunnen mensen bij mij [marq=left][/marq] gebruiken, maar deze wordt ook geblokkeerd, omdat er waarschijnlijk left in staat. Wie helpt me dit op te lossen!

ps [left][/left] en [right][/right] is dus alleen voor moderators
En zo is het!

Stef

Bericht door Stef » 03 dec 2005, 16:58

Dit tekstje hierboven checkt alleen of gewone gebruikers het mogen aanpassen, wil je het dus voor moderators only maken moet je even in posting.php of functions_post.php zijn. :wink:

djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 03 dec 2005, 19:04

Dit komt uit functions post! ;)

als ik de code die left en right weghaal, werkt marqee prima!
En zo is het!

Gesloten