template vraagje

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
kc-dragons

template vraagje

Bericht door kc-dragons » 27 mar 2006, 19:30

Ja daar is ie weer. De vervelende vrager. :lol:

Ik heb meerdere templates gedownload omdat ik het één en ander wou zien voordat ik een keuze zou maken.

Nou heb ik gekozen voor de kleuren van : FI Subice.... maaaaaaaaaaaarrr FI Apple Green, heb je die leuke knoppen bovenaan in je scherm. Dat leek me ook wel heel cool, maar dan met de kleuren van FI Subice.

Dus wat dacht ik als knutselaar : ik zet gewoon de kleurcodes van FI Subice over naar FI Apple Green.
Maar dat lijkt niet te werken, want die knoppen komen nou op de één of andere manier niet meer tevoorschijn en nu is mijn FI Apple Green gewoon hetzelfde als FI Subice.

Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en ik hoop nog meer dat iemand een oplossing weet of anders een hele mooie template weet te staan....

Alvast bedankt vriendelijk forummers.
Grtz
:thumb:

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 27 mar 2006, 19:39

Mogen we een link naar je forum?
In principe zou je de kleuren best kunnen wijzigen, indien je het daarbij ook laat. Maar als je nog meer gaat wijzigen kunnen er dingen misgaan ja.
Maar een voorbeeld zou fijner zijn; vandaar die vraag naar de link

kc-dragons

Bericht door kc-dragons » 27 mar 2006, 19:47

XGE_Lithium schreef:Mogen we een link naar je forum?
In principe zou je de kleuren best kunnen wijzigen, indien je het daarbij ook laat. Maar als je nog meer gaat wijzigen kunnen er dingen misgaan ja.
Maar een voorbeeld zou fijner zijn; vandaar die vraag naar de link
hoi
ja zoals ik al zei ben ik er nog mee bezig en staat er nog helemaal niets....

maare oke...

http://www.kc-dragons.nl/phpBB2/

Gesloten