E-mail via forum uit mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Johnny75
Contacteer:

E-mail via forum uit mod

Bericht door Johnny75 » 12 apr 2006, 11:32

Beste pbpBB gebruikers,

Bij ons op het forum zijn we er achter gekomen dat er misbruik word gemaakt van de e-mail optie. Dus niet de PM optie maar de e-mail optie om een lid een gewone mail te sturen. We hebben verschillende leden al een ban gegeven die misbruik hebben gemaakt van de e-mail. Bestaat er een mod om de e-mail optie uit te zetten of een mod dat het beheer de verstuurde e-mails kan lezen? We hebben de mod voor het lezen van PB's al geinstaleerd maar vroegen ons af of er ook een mod bestaat voor de e-mail.

Natuurlijk hebben we netjes vermeld dat PB's gelezen kunnen worden door het beheer als hier misbruik van gemaakt word, dit doen wij dus normaal gespoken niet in verband met de privacy van de leden. Maar aangezien de e-mail optie niet gebruikt word zo als hij bedoeld is zijn we op zoek naar een van deze 2 mods.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Vriendelijke groet,

Johnny75

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 12 apr 2006, 13:43

Bij config kun je 'Gebruiker e-mail via board
Gebruikers sturen elkaar e-mail via dit board" op nee plaatsen.

En laat ze gewoon PM gebruiken.
Ik denk niet dat de mod voor e-mail bestaat.

Johnny75
Contacteer:

Bericht door Johnny75 » 12 apr 2006, 16:51

Deze optie hebben we al op nee staan. Echter als ik de optie op ja zet krijg je een mail pagina via het forum, als ik hem op nee zet start het eigen e-mail programma gewoon op (outlook ofzo) en kunnen ze nog gewoon e-mail versturen.

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 12 apr 2006, 18:01

oeps srr, ze kunnen hun email toch op prive zetten???
Admin kunnen het nog wel zien.

Is dat dan niet beter??

Johnny75
Contacteer:

Bericht door Johnny75 » 12 apr 2006, 18:08

Ja inderdaad dat zou wel een goed idee zijn. Ik ga het even mededelen op me forum. Voor nu al vast bedankt voor de snelle hulp :wink:

Gesloten