Klopt het wat ik hierboven heb geschreven of doe ik iets fout.
Ranken toevoegen in balk onderaan de pagina
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
dreamwoman
vraag 1 ) helemaal correct :thumb:
Maak voordat je altijd begint een backup van zowel de ftp server als van de database, dat is voor de zekerheid en dan kan er nooit wat verkeerd gaan.
maar als er copie staat moet je de bestandne kopieren, en als je een andere template ipv subSilver hebt kopieer je die naar jou template.
En voor de language pak je de map engels en de taal die jij gebruikt ook op je forum.
Gewoon eventjes in het begin afzoeken met hoe of wat.
Zodoende leert men het alles beste
Maak voordat je altijd begint een backup van zowel de ftp server als van de database, dat is voor de zekerheid en dan kan er nooit wat verkeerd gaan.
maar als er copie staat moet je de bestandne kopieren, en als je een andere template ipv subSilver hebt kopieer je die naar jou template.
En voor de language pak je de map engels en de taal die jij gebruikt ook op je forum.
Gewoon eventjes in het begin afzoeken met hoe of wat.
Zodoende leert men het alles beste
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
dreamwoman
-
dreamwoman
-
dreamwoman
-
dreamwoman
-
dreamwoman
Hoe maak ik een backup hiervan?Raimon schreef: Maak voordat je altijd begint een backup van zowel de ftp server als van de database, dat is voor de zekerheid en dan kan er nooit wat verkeerd gaan.
Ben de hele avond bezig geweest met de veranderingen aan te brengen in de bestandjes, maar wacht eerst op antwoord voordat ik alles ga uploaden.