Registratie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ara-world
Contacteer:

Registratie

Bericht door ara-world » 19 apr 2007, 21:44

Hallo, ik heb een vraagje.

Ik heb ingesteld staan dat de registraties via de beheerder (ik dus) moeten lopen. Toch loopt dit niet helemaal ok.
Van de laatste registratie kreeg ik wel een mail om hem te activeren, maar dit heb ik niet gedaan. Toch stond deze gebruiker in de gebruikerslijst. Hoe kan dit?

En dan nog een andere vraag. Kan ik bij de registratie wat bijvoegen? Dat ze bijvoorbeeld een lidmaatschapnummer moeten invoeren. Deze kan ik dan checken voordat ik iemand activeer.

Groetjes erika

Jan
Contacteer:

Bericht door Jan » 20 apr 2007, 05:45

1) Hun account wordt wel reeds gemaakt, ze kunnen er enkel nog niet op. Pas als jij het activeert, krijgen ze er ook toegang toe.

2) Je kan het proberen met de MOD xData
Vriendelijke groet,
Jan
Gratis Forum - Gratis Blog - Blokart

ara-world
Contacteer:

Bericht door ara-world » 20 apr 2007, 08:38

Hallo,

Bedankt voor je andwoord, maar het is niet helemaal wat ik bedoel. Ik bedoel dat ze het gelijk bij de registratie al moeten aangeven.

Groetjes

ara-world
Contacteer:

Bericht door ara-world » 21 apr 2007, 22:15

is er niemand die mij hier verder mee kan helpen.

Obie

Bericht door Obie » 22 apr 2007, 12:29

Wanner iemand zich heeft geregistreerd op jouw forum, staat die naam ook in de gebruikerslijst.
Als je de naam niet wilt activeren, moet je die ook uit je gebruikerslijst verwijderen bij gebruikersbeheer/management.

In algemeen beheer/configuratie kun je de visuele bevestiging op "ja" aanvinken.
Er moet dan een code worden ingevoerd bij registratie.

Niet dat die laatste echt werkt, want op mijn forum verwijder ik elke dag wel een paar spamaanmeldingen. :?

Gesloten