Hallo, ik heb een vraagje.
Ik heb ingesteld staan dat de registraties via de beheerder (ik dus) moeten lopen. Toch loopt dit niet helemaal ok.
Van de laatste registratie kreeg ik wel een mail om hem te activeren, maar dit heb ik niet gedaan. Toch stond deze gebruiker in de gebruikerslijst. Hoe kan dit?
En dan nog een andere vraag. Kan ik bij de registratie wat bijvoegen? Dat ze bijvoorbeeld een lidmaatschapnummer moeten invoeren. Deze kan ik dan checken voordat ik iemand activeer.
Groetjes erika
Registratie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wanner iemand zich heeft geregistreerd op jouw forum, staat die naam ook in de gebruikerslijst.
Als je de naam niet wilt activeren, moet je die ook uit je gebruikerslijst verwijderen bij gebruikersbeheer/management.
In algemeen beheer/configuratie kun je de visuele bevestiging op "ja" aanvinken.
Er moet dan een code worden ingevoerd bij registratie.
Niet dat die laatste echt werkt, want op mijn forum verwijder ik elke dag wel een paar spamaanmeldingen.
Als je de naam niet wilt activeren, moet je die ook uit je gebruikerslijst verwijderen bij gebruikersbeheer/management.
In algemeen beheer/configuratie kun je de visuele bevestiging op "ja" aanvinken.
Er moet dan een code worden ingevoerd bij registratie.
Niet dat die laatste echt werkt, want op mijn forum verwijder ik elke dag wel een paar spamaanmeldingen.