Kan iemand mij vertellen of er niet een wat eenvoudiger manier is van toevoegen van mods?
Er staan van die mooie tijden bij (van 3 minuten tot 30) en dat klopt ook wel, maar dan reken ik niet de tijd mee die ik nodig heb om de juiste regels te vinden...
Sommige mods hebben regelnummers erbij staan, de meesten niet. En je wordt een beetje tureluurs van als je al voor de derde maal de template afzoekt naar die ene regel....
Simpel editen....
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Simpel editen....
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!
Re: Simpel editen....
Waarom gebruik je niet gewoon de zoekfunctie die zelfs standaard in Kladblok zit?zone schreef:Kan iemand mij vertellen of er niet een wat eenvoudiger manier is van toevoegen van mods?
Er staan van die mooie tijden bij (van 3 minuten tot 30) en dat klopt ook wel, maar dan reken ik niet de tijd mee die ik nodig heb om de juiste regels te vinden...
Sommige mods hebben regelnummers erbij staan, de meesten niet. En je wordt een beetje tureluurs van als je al voor de derde maal de template afzoekt naar die ene regel....
Zelf gebruik ik Crimson Editor (http://www.crimsoneditor.com) voor het toevoegen van mods e.d. Daar kan ik gewoon op CTRL+F drukken om een zoekvenster te krijgen.