Simpel editen....

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
zone

Simpel editen....

Bericht door zone » 21 jun 2003, 11:33

Kan iemand mij vertellen of er niet een wat eenvoudiger manier is van toevoegen van mods?
Er staan van die mooie tijden bij (van 3 minuten tot 30) en dat klopt ook wel, maar dan reken ik niet de tijd mee die ik nodig heb om de juiste regels te vinden...
Sommige mods hebben regelnummers erbij staan, de meesten niet. En je wordt een beetje tureluurs van als je al voor de derde maal de template afzoekt naar die ene regel....
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!

FlorisD

Re: Simpel editen....

Bericht door FlorisD » 21 jun 2003, 12:05

zone schreef:Kan iemand mij vertellen of er niet een wat eenvoudiger manier is van toevoegen van mods?
Er staan van die mooie tijden bij (van 3 minuten tot 30) en dat klopt ook wel, maar dan reken ik niet de tijd mee die ik nodig heb om de juiste regels te vinden...
Sommige mods hebben regelnummers erbij staan, de meesten niet. En je wordt een beetje tureluurs van als je al voor de derde maal de template afzoekt naar die ene regel....
Waarom gebruik je niet gewoon de zoekfunctie die zelfs standaard in Kladblok zit?

Zelf gebruik ik Crimson Editor (http://www.crimsoneditor.com) voor het toevoegen van mods e.d. Daar kan ik gewoon op CTRL+F drukken om een zoekvenster te krijgen. :wink:

zone

editen

Bericht door zone » 21 jun 2003, 18:18

Waarom gebruik je niet gewoon de zoekfunctie die zelfs standaard in Kladblok zit?

Omdat deze *beep* daar nooit meer aan gedacht heeft.... :eek: Duh...

Bedankt voor de snelle hulp....
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!

Aeolus

Bericht door Aeolus » 22 jun 2003, 21:48

LOL
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Gesloten