Mod laten maken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mod laten maken
IK wil als laatste een bijlage of fotoboek installeren,... maar ik wordt verdrietig als ik de mods zie.
Ik ben gewoon bang dat ik mijn hele forum de soep in draai..
Ik heb nog maar 1 mod geinstaleerd, de sneeuwmod,.. en dat ging wel goed, maar was niet zo uitgebreid.
Mijn vraag is of er mischien een url bestaat waar je mods kan laten maken.
Tegen betaling natuurlijk.
Groet
Ik ben gewoon bang dat ik mijn hele forum de soep in draai..
Ik heb nog maar 1 mod geinstaleerd, de sneeuwmod,.. en dat ging wel goed, maar was niet zo uitgebreid.
Mijn vraag is of er mischien een url bestaat waar je mods kan laten maken.
Tegen betaling natuurlijk.
Groet
zoek op http://www.phpbbhacks.com naar de album mod (nieuwe versie) die is helemaal niet moeilijk om te installeren...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- Carlo Claessen
Re: Mod laten maken
Weet je wt nu het leuke aan freesource is, het kost niks en tegen betaling, mmmmmmmmmmmmmmNVBB schreef:Tegen betaling natuurlijk
ik denk als je echt huiverig ervoor bent dat als je het gewoon netjes vraagt er heel veel mensen hier op de site zijn die je willen helpen en voor niks

Waarschijnlijk heb jij je eigen goede punten en kan jij andere weer helpen op jou manier
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Re: Mod laten maken
Ik zou ook NOOIT geld ervoor vragen,, denk dat ik er alleen maar een schuldgevoel aan overhoud....NVBB schreef:Tegen betaling natuurlijk
Waarom?
Ik vind het leuk om lekker aan te klooien met phpBB, php en mysql dus waarom zou ik er geld voor vragen als iemand me vroeg om te helpen...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
ja daar hebben jullie wel gelijk in .... 
Moet ik nu deze kiezen:
Photo Album Add-On: Display Pictures in Profile and on Posts
Displays the amount of pictures a person posted in the Photo Album on the left sidebar of a post and in the profile.
of deze:
Photo Album Add-On: Highest Rated Pics
This is a add-on for the Photo Album Hack by Smartor. This hack will incorporate a "Highest Rated Pics" table to your album.php page.
Of kan ik beide gebruiken?
Ik heb phpbb 2.06

Moet ik nu deze kiezen:
Photo Album Add-On: Display Pictures in Profile and on Posts
Displays the amount of pictures a person posted in the Photo Album on the left sidebar of a post and in the profile.
of deze:
Photo Album Add-On: Highest Rated Pics
This is a add-on for the Photo Album Hack by Smartor. This hack will incorporate a "Highest Rated Pics" table to your album.php page.
Of kan ik beide gebruiken?
Ik heb phpbb 2.06
Laatst gewijzigd door NVBB op 11 dec 2003, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
tip: maak altijd eerst een backup van je files die je gaat modden, zo voorkom je dat als er iets misgaat, je je hele forum verpest.
Lol beleven ? bezoek Slaoj.nl
Grappige website over Nederlandse chickies. Geen fotomodellen... gewoon leuke meisjes
Grappige website over Nederlandse chickies. Geen fotomodellen... gewoon leuke meisjes