Afbeeldingen plaatsen in topic
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
De attachment mod is er ook in het Nederlands, de vertaling staat op http://www.opentools.de in het i18 forum.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Maar nu heb ik een probleem. Ik moet mijn hele forum weer opnieuw opbouwen 
Ik kan namelijk niet meer bij de admin panel is er nog een mogelijkheid om de gebruikers + de berichten te redden?
Ik heb nog de volgende mappen:
attach_mod
cache
db
docs
files
includes
templates
en de volgende bestanden:
attach_rules
common
config
download
extension
faq
groupcp
index
login
meberslist
modcp
posting
privmsg
profile
search
uacp
viewforum
viewonline
viewtopic
Als ik het forum nou opnieuw installeer en deze bestander er in plak heb ik dan alles weer zo als ik het eerst had? Of werkt dat niet zo

Ik kan namelijk niet meer bij de admin panel is er nog een mogelijkheid om de gebruikers + de berichten te redden?
Ik heb nog de volgende mappen:
attach_mod
cache
db
docs
files
includes
templates
en de volgende bestanden:
attach_rules
common
config
download
extension
faq
groupcp
index
login
meberslist
modcp
posting
privmsg
profile
search
uacp
viewforum
viewonline
viewtopic
Als ik het forum nou opnieuw installeer en deze bestander er in plak heb ik dan alles weer zo als ik het eerst had? Of werkt dat niet zo
Het wil niet echt lukken.
Ik heb het geinstalleerd en toen ging het dus fout (zie vorige) Dat is allemaal weer klaar. Nu wil ik de attachment weer opnieuw installeren maar dat lukt niet hij geeft allemaal aan failed. onderaan wordt weergegeven waarom dat kan zijn: Is al eerder geinstalleerd. Dus heb ik alles er weer afgehaald en weer opnieuw er op gezet en wat denk je weer failed
Wat moet ik nou doen om deze attachment te kunnen gebruiken.
Ik heb het geinstalleerd en toen ging het dus fout (zie vorige) Dat is allemaal weer klaar. Nu wil ik de attachment weer opnieuw installeren maar dat lukt niet hij geeft allemaal aan failed. onderaan wordt weergegeven waarom dat kan zijn: Is al eerder geinstalleerd. Dus heb ik alles er weer afgehaald en weer opnieuw er op gezet en wat denk je weer failed

Backup terug zetten die je maakt voor je aan het wijzigen bent geslagen.
Laatst gewijzigd door Muiter op 11 aug 2005, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
-
Veldmous schreef:Het wil niet echt lukken.
Ik heb het geinstalleerd en toen ging het dus fout (zie vorige) Dat is allemaal weer klaar. Nu wil ik de attachment weer opnieuw installeren maar dat lukt niet hij geeft allemaal aan failed. onderaan wordt weergegeven waarom dat kan zijn: Is al eerder geinstalleerd. Dus heb ik alles er weer afgehaald en weer opnieuw er op gezet en wat denk je weer failed![]()