Beste mensen,
Bestaat er een portal zonder forum dat op zich zelf kan draaien ? Ik bedoel dus een portal soort als phpBBPlus of EZPortal maar dan op zich zelf.
Ik heb een forum en zou graag als begin pagina een portal hebben. Ik wil mijn forum daar niet inbouwen zo als dat gedaan is bij phpBBPlus bijvoorbeeld.
Het is dus de bedoeling om een portal te instaleren die alleen kan draaien. Mijn forum maak ik dan berijkbaar met bijvoorbeeld een link op het portal.
Ik hoop snel wat van jullie te horen.
Bestaat er een op zich zelf draaien portal?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hmmmm dan word het toch nog even vlink door leren. Ik ben wel wat op de hoogten van php maar zelf maken lukt me nog niet.
In ieder geval bedankt voor je antwoord. :thumb:
Ik wou zo'n portal er los bij zetten om het update probleem te omzijlen. Anders kon ik gewoon op de oude manier updaten, als ik heb aan mijn forum koppel zit je weer met geinstaleerde mods zo dat je handmatig moet gaan update. Dat heeft gaat dus niet door
In ieder geval bedankt voor je antwoord. :thumb:
Ik wou zo'n portal er los bij zetten om het update probleem te omzijlen. Anders kon ik gewoon op de oude manier updaten, als ik heb aan mijn forum koppel zit je weer met geinstaleerde mods zo dat je handmatig moet gaan update. Dat heeft gaat dus niet door