underline weghalen.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
underline weghalen.
Ik wil bij een template alle underlines weghalen.
Ik las hier dat je dat kunt doen door in de .css file alle "underline" te veranderen in "none"
Echter dit helpt niet.
Weet iemand waar ik nog wat moet veranderen om de underline weg te halen ???
Ik las hier dat je dat kunt doen door in de .css file alle "underline" te veranderen in "none"
Echter dit helpt niet.
Weet iemand waar ik nog wat moet veranderen om de underline weg te halen ???
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Je kan ook gewoon dit in de CSS zetten:svennson schreef:in .tpl bestanden zelf <u></u> overal weghalen , maar normaal in het css ja...
Code: Selecteer alles
u {
underline: none;
}
@ gies; dit geldt ook voor links.
Ik zit met hetzelfde probleem bij subGreen. Ik heb bovenstaande uitgevoerd, maar de links blijven gewoon onderstreept...Spambot schreef:Je kan ook gewoon dit in de CSS zetten:svennson schreef:in .tpl bestanden zelf <u></u> overal weghalen , maar normaal in het css ja...
u { underline: none; }
@ gies; dit geldt ook voor links.
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!
@XGE_Lithium: 95% kans dat het een browserinstelling is. Ik heb zelf zo'n hekel aan onderstreepte links dat ik heb ingesteld dat links alleen bij mouseover onderstreept worden.
Wie is er in godsnaam met het element u op de proppen gekomen? Links worden ook zonder het element u al onderstreept. De regel voor de stylesheet zal dus ook geen effect hebben.
De volgende regel zal wel helpen:
Wie is er in godsnaam met het element u op de proppen gekomen? Links worden ook zonder het element u al onderstreept. De regel voor de stylesheet zal dus ook geen effect hebben.
De volgende regel zal wel helpen:
a:link {text-decoration: none;}
... Maar ik modereer (nog) niet.