Mod op VB2

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gebruikersavatar
Grim Reaper
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 nov 2002, 18:29
Locatie: België
Contacteer:

Mod op VB2

Bericht door Grim Reaper » 26 nov 2002, 22:16

Ik heb dus volgend probleem: op het forum waarop ik de mod wil plaatsen draait de style VB2. Alle mods (of hacks) op phpBBhacks zijn gebaseerd om SubSilver te modden. Nu vraag ik me af, hoe kan ik die mods dan toch op VB2 plaatsen?
Afbeelding

Spikey
Berichten: 1361
Lid geworden op: 21 dec 2002, 23:08

Bericht door Spikey » 26 nov 2002, 22:22

Alle files die in de template directory gaan, kopieëren, aanpassen en in templates/VB2 plaatsen.

Misschien zelfs nog andere files aanpassen, even opletten of er iets in staat met "subSilver"
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Gebruikersavatar
Grim Reaper
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 nov 2002, 18:29
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Grim Reaper » 26 nov 2002, 23:15

Nu vraagt hij bv om iets aan te passen in de index van SubSilver, maar als ik die regel die ge-edit moet worden opzoek in de index van VB2, is hij niet te vinden, hoe los ik dat op?
Afbeelding

Spikey
Berichten: 1361
Lid geworden op: 21 dec 2002, 23:08

Bericht door Spikey » 27 nov 2002, 17:58

Probeer te ontdekken wat de kern van die regel is en zoek 'm dan op in VB2, want hij moet er zijn. Als deze regel niet (aangepast) bestaat is er een bepaalde "functie" niet aanwezig.

Geef ter verduidelijking anders de concrete regels en mod. Nu is het een beetje vaag wat je bedoelt.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Gesloten