jeroen wijering player op phpbb2 forum?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
fork
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 mei 2008, 21:58

jeroen wijering player op phpbb2 forum?

Bericht door fork » 12 mei 2008, 22:04

Ik kom niet zo goed uit het volgende, ik wil graag een flv op het playertje van jeroen wijering op mijn phpbb forum 2.0.19 in een berichtje kunnen afspelen. Ik zie dat in nieuwere phpbb's dit geen enkel probleem is. Maar is dit mogenlijk met mijn forum?
heel erg bedankt alvast.

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: jeroen wijering player op phpbb2 forum?

Bericht door Jim » 13 mei 2008, 07:07

Ik raad je eerst aan je forum te updaten naar de nieuwste versie, dat is phpBB 2.0.23. Jij hebt dus 4 versies minder en er kunnnen dus veiligheidslekken in jouw forum zitten. ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

fork
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 mei 2008, 21:58

Re: jeroen wijering player op phpbb2 forum?

Bericht door fork » 13 mei 2008, 23:06

Naar die update zal ik binnenkort eens kijken, maar helaas nog geen antwoord op mijn vraag. Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat bezoekers van mijn forum dit kunnen gaan doen, zolang ik als beheerder zo'n embedded jeroen wijering playertje kan plaatsen vind ik het prima.

Gebruikersavatar
Gamemaniak
Berichten: 1747
Lid geworden op: 14 nov 2005, 19:03
Locatie: Westdorpe
Contacteer:

Re: jeroen wijering player op phpbb2 forum?

Bericht door Gamemaniak » 14 mei 2008, 07:45

Ik neem aan dat je dit wil gaan doen met een bbcode? Zoja, die zul je dan zelf moeten in elkaar knutsellen ;)

fork
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 mei 2008, 21:58

Re: jeroen wijering player op phpbb2 forum?

Bericht door fork » 14 mei 2008, 11:46

:roll: Ehh, oké... waar kan ik zo'n cursusje beginnen, Is daar ergens wat handleiding voor te vinden? Zo'n modje installeren heb ik wel es gedaan maar zelf iets maken... oepsiedesie!

Gesloten