Wordpress & phpbb2 login en registratie geintegreerd

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Mendoza
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 aug 2008, 14:50
Locatie: klein gevaarlijk afval depo
Contacteer:

Wordpress & phpbb2 login en registratie geintegreerd

Bericht door Mendoza » 18 aug 2008, 14:58

Hallo,

Ik heb wordpress 2.5 en phpbb2 en ik zou graag hebben dat mijn leden van mijn site hun maar 1x moeten registreren (met wordpress of phpbb of een andere registratie pagina). Ook als ze hun ergens inloggen (bij phpbb of wordpress) dat ze dan ingelogged zijn bij het ander zodat ze zich telkens niet moeten inloggen. Dat heb ik dringend nodig.

Eventueel (dit heeft echt geen prioriteit) als ze reageren op wordpress, dat hun phpbb avatar en rank wordt weergegeven en dat elke reactie wordt bijgeteld bij hun aantal posts.

Ik heb al wp-united geprobeerd maar dat lukte niet.

Hopelijk weten jullie raad.


Alvast bedankt.

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Wordpress & phpbb2 login en registratie geintegreerd

Bericht door Jim » 18 aug 2008, 15:06

Tsja, voor zover ik weet als WP-United de enige MOD die dat doet. Die zorgt dat gebruikers automatisch geregistreerd worden in Wordpress als ze ingelogt zijn in phpBB.

Maar ja, WP United is en blijft een slecht ondersteunde MOD met aardig wat bugs erin. Als die niet werkt weet ik helaas geen andere oplossing. :(
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

BetaDevil
Berichten: 2810
Lid geworden op: 28 mei 2006, 15:27

Re: Wordpress & phpbb2 login en registratie geintegreerd

Bericht door BetaDevil » 18 aug 2008, 15:16

Zoals JimB zegt, is WP-United de enige modificatie die dit mogelijk maakt, maar als je vertelt wat er niet lukte kunnen wij proberen je te helpen :D

(Proberen! Het lukt wel vaker niet met die mod :mrgreen:)

Mendoza
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 aug 2008, 14:50
Locatie: klein gevaarlijk afval depo
Contacteer:

Re: Wordpress & phpbb2 login en registratie geintegreerd

Bericht door Mendoza » 18 aug 2008, 17:04

wel wp-united was geinstaleerd maar wordpress en phpbb waren niet met elkaar verbonden :s
en ik heb dan nog veel moeite gehad om wordpress 2.0 te zoeken omdat wp-united niet ging met wordpress 2.5...

Gesloten