hulp nodig bij 3 mods

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
svandernaalt
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 okt 2008, 18:39

hulp nodig bij 3 mods

Bericht door svandernaalt » 01 nov 2008, 14:18

  • Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:misschien de index.php of newtopic.php, ik weet dat niet
    Adres van je forum: http://place2be.hemels-licht.com
    phpBB versie:2.0.23
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?ja, maar alleen de kant en klare stijl lukte me, de andere mods moet je veel bestanden bewerken waar ik totaal geen verstand van heb.

    Wat is het probleem?Ik heb een probleem met het vinden van bepaalde regels in de php scripts. En als ik de goeie regel vind krijg ik errors, nogmaals, waarom word de joomla techniek qua mods installaties niet toegepast?
kunnen jullie me helpen? Kunnen jullie gewoon een redirect pagina gaan maken, ik weet niet welke pagina dan nodig is, de index.php of de login.php

kunnen jullie gewoon de volledige bewerkte pagina toesturen van inivitation_code systeem toesturen, in een rar of zip bestand, gewoon alles wat erin bij hoort.

kunnen jullie de bbhide code bestanden ook in een zip of rar bestand naar me toesturen? dan kan ik ze simpel weg vervangen tijdens de upload. Ik heb alles geprobeerd, maar ik krijg alleen maar errors. zeg me wat jullie moeten weten qua login gegevens.

vraag maar gewoon wat jullie nodig hebben.


mail me maar via de volgende mail adres:
weg e-mailadres
- Bee
groeten,
sjouke

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: hulp nodig bij 3 mods

Bericht door Pascal » 01 nov 2008, 14:31

Link naar de modificatie graag,

en welke foutmelding krijg je?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Re: hulp nodig bij 3 mods

Bericht door Bee » 01 nov 2008, 16:31

Je hebt al een topic lopen over deze drie mods, daar kan je gewoon verder gaan. Hulp bij het installeren van 2.0 mods kan je alleen nog aanvragen in Gevraagd, daar staat dan vaak wel een financiële honorering tegenover.

Ik heb je e-mailadres verwijderd ter preventie van spam.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten