[verplaatst] Stukje ontbreekt
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[verplaatst] Stukje ontbreekt
Als je naar volgend forum kijkt http://www.motorvrienden.be/forum/ zie je dat er een stukje ontbreekt in de categorie balken aan de rechterzijde ?
Hoe krijg ik dat goed zodat de balk doorloopt ?µ
Verplaatst door mosymuis
Hoe krijg ik dat goed zodat de balk doorloopt ?µ
Verplaatst door mosymuis
Ik vind dit stukje stylesheet een beetje vreemd geordend, en waarom staat hij niet in de algemene .css?
Anyway, het komt door de "background-repeat" eigenschap, deze moet op repeat-x of repeat staan.templates/graphite/overall_header.tpl schreef:<style type="text/css">
<!--
TH { background-image: url(templates/graphite/images/cellpic3.gif) }
TD.cat { background-image: url(templates/graphite/images/cellpic1.gif) }
TD.rowpic { background-image: url(templates/graphite/images/cellpic2.jpg); background-repeat: repeat-y }
TD.catHead,TD.catSides,TD.catLeft,TD.catRight,TD.catBottom { background-image: url(templates/graphite/images/cellpic1.gif) }
-->
</style>
Ik snap niet zoveel van die dingen, en ik heb mijn forum niet zelf geinstaleerd en moet nu dus mijn plan trekken met de fouten die erin zitten
Dus als ik het goed begrijp moet ik de code die ik in het rood heb gezet er gewoon bijvoegen ?
<style type="text/css">
<!--
TD.cat { background-image: url(templates/graphite/images/cellpic1.gif) } ; background-repeat: repeat-x }
TD.rowpic { background-image: url(templates/graphite/images/cellpic2.jpg); background-repeat: repeat-y }
TD.catHead,TD.catSides,TD.catLeft,TD.catRight,TD.catBottom { background-image: url(templates/graphite/images/cellpic1.gif) }
-->
</style>[/code]
Ik heb intussen al vanalles geprobeert zoals repeat-y, repeat-x niets dat helpt ?

Dus als ik het goed begrijp moet ik de code die ik in het rood heb gezet er gewoon bijvoegen ?
<style type="text/css">
<!--
TD.cat { background-image: url(templates/graphite/images/cellpic1.gif) } ; background-repeat: repeat-x }
-->
</style>[/code]
Ik heb intussen al vanalles geprobeert zoals repeat-y, repeat-x niets dat helpt ?
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Open templates/graphite/index_body.tpl
FIND
FIND
REPLACE WITH<td class="catLeft" colspan="2" height="28"><span class="cattitle"><a href="{catrow.U_VIEWCAT}" class="cattitle">{catrow.CAT_DESC}</a></span></td>
FIND AND DELETE<td class="catLeft" colspan="5" height="28"><span class="cattitle"><a href="{catrow.U_VIEWCAT}" class="cattitle">{catrow.CAT_DESC}</a></span></td>
<td colspan="3" align="right" class="rowpic"> </td>
lastmodified.net
Ik heb het kunnen oplossen door een voorgaande tip
Het gifje langer maken en het was opgelost, ik heb meteen een effen gifje genomen zonder kleurverloop staat zelfs nog mooier.
Nieuw headertje erbij :thumb:
Bedankt heren voor de hulp
http://www.motorvrienden.be/forum

Het gifje langer maken en het was opgelost, ik heb meteen een effen gifje genomen zonder kleurverloop staat zelfs nog mooier.
Nieuw headertje erbij :thumb:
Bedankt heren voor de hulp

http://www.motorvrienden.be/forum