Klein probleempje met style

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
GamejunkX

Klein probleempje met style

Bericht door GamejunkX » 04 okt 2005, 22:10

Beste moderators k heb een klein probleempje met mijn style http://www.members.lycos.nl/probeertftp de navigation aan de linkerkant is niet heel weet iemand wat dit voor een probleem is of heeft het zelf ook gehad dat hij mij de goeie style kan doorsturen want vind het net zo'n mooie style en jmmr dat hij niet goed doet :roll: :roll:

K hoor graag de reactie's

Bee

Bericht door Bee » 05 okt 2005, 07:18

Zou je gebruik kunnen maken van interpunctie, dus met korte, duidelijke zinnen met punten en hoofdletters. Dat maakt je bericht beter leesbaar.

Heb je iets aangepast?
... Maar ik modereer (nog) niet.

GamejunkX

Bericht door GamejunkX » 05 okt 2005, 08:18

Bee schreef:Zou je gebruik kunnen maken van interpunctie, dus met korte, duidelijke zinnen met punten en hoofdletters. Dat maakt je bericht beter leesbaar.

Heb je iets aangepast?
Okay ik zal t proberen interpunctie te gebruiken.:)

Nee k heb niks aangepast k heb hem alleen online gezet toegevoegd en subzilver er toen tussen uitgehaald zoals het hoord en nu geeft hij de navigation niet goed aan.

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 05 okt 2005, 08:31

GamejunkX schreef:
Bee schreef:Zou je gebruik kunnen maken van interpunctie, dus met korte, duidelijke zinnen met punten en hoofdletters. Dat maakt je bericht beter leesbaar.

Heb je iets aangepast?
Okay ik zal proberen interpunctie te gebruiken.:)

Nee, ik heb niks aangepast, ik heb hem alleen online gezet, toegevoegd en subSilver er toen tussenuit gehaald zoals het hoort, en nu geeft hij de navigation niet goed aan.
Heb zelf de leestekens e.d. maar toegevoegd :D
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

GamejunkX

Bericht door GamejunkX » 05 okt 2005, 20:27

haha ok:P

Maar heeft iemand dat probleem ook gehad of weet iemand wat het probleem kan wezen of kan iemand mij de goeie bestand sturen die dezeflde template als mij gebruikt??

Alvast bedankt

Gesloten