Wie kan me helpen?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
TonyTornado

Wie kan me helpen?

Bericht door TonyTornado » 10 jun 2003, 16:54

Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar iemand die snel even een style voor me in mekaar wil steken. Gewoon een leuke style, met aangepaste kleuren en een aangepaste title image.

Kleuren: de kleuren van m'n site http://www.xxxwarcraft.tk, dus dat donker rood-achtig met zwart + enkele andere roden (jouw keuze). De kleuren mogen wel niet te flashy zijn...

Title image: de prent die er bovenaan op moet komen is de image bovenaan m'n site. Je mag zelf de image's grootte aanpassen, zodat het forum er goed uit ziet. De rest van de images (knoppen, ....) mag je zelf kiezen... wel liefst niet te flashy allemaal...

Extra: kies zelf welke style. Ik heb al een forum (FibBlue style). Je naam zal (hoe kan het ook anders) op de site vermeld worden, als je dat wil, en je mag hem (als dat kan) vanzelfsprekend onderaan het forum zetten, zodat je zelf de eer krijgt :bier: .
Hopelijk is er hier iemand die me kan helpen, want ik kan er echt geen bouwen....[/url]

Gesloten