Aphrodite MC administratiepaneel gemod > idee van Bee ;)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik geef hem een kickje
Ik ben de afgelopen weken bezig verder gegaan met het modden van de ACP paneel, zoals de Configuratie menu nog verder onderverdeelt in groepen met een eigen OK en HERSTEL.
Daarvan screens:

Alleen een vraagje aan jullie is het mogelijk om met Javascript inklapbare blokken te maken zoals het in de mod DHTML ACP Menu gebeurd die ik al eens eerder heb laten zien? Zodat het geheel er overzichtelijk uitziet en niet overvol raakt?
Ik ben de afgelopen weken bezig verder gegaan met het modden van de ACP paneel, zoals de Configuratie menu nog verder onderverdeelt in groepen met een eigen OK en HERSTEL.
Daarvan screens:
Alleen een vraagje aan jullie is het mogelijk om met Javascript inklapbare blokken te maken zoals het in de mod DHTML ACP Menu gebeurd die ik al eens eerder heb laten zien? Zodat het geheel er overzichtelijk uitziet en niet overvol raakt?
Ziet er netjes uit Brandsrus! Goed werk.
Waneer je veel MODS hebt, is het fijn waneer alles degelijk staat, en werkt natuurlijk.
Waneer je veel MODS hebt, is het fijn waneer alles degelijk staat, en werkt natuurlijk.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Mijn volgende uitdaging is om de de omschrijving die veelal hardcored staan variabel te maken en ik wil inklapbare blokken op een of ander manier creëren zodat de lijst steeds overzichtelijker wordt.
Dat betekend veel veranderingen in de taalbestanden en index.php in de admin directory.
Als iemand nog een idee heeft hoe je inklapbare blokken kunt maken zou ik dit nog willen horen!
Dat betekend veel veranderingen in de taalbestanden en index.php in de admin directory.
Als iemand nog een idee heeft hoe je inklapbare blokken kunt maken zou ik dit nog willen horen!
kun je je afbeelding nogmaals uppen?
ik kan ze niet goed zien, waneer ik er op klik blijven ze klein
ik kan ze niet goed zien, waneer ik er op klik blijven ze klein
Helaas,
Waneer ik op de vergroting klik, blijft hij onleesbaar.
Waneer ik op de vergroting klik, blijft hij onleesbaar.
-
- Contacteer:
Probeer anders deze mod eens, en dan alleen het deel voor de board_config_body.tpl
. http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... anels+feel . Ik ben er zelf heel erg tevreden over.
En als je toch bezig bent: pleur de bestanden hieruit even in je forum: http://www.nivisec.com/downloads/phpbb/ ... _check.zip (geen bestandswijzigingen)

En als je toch bezig bent: pleur de bestanden hieruit even in je forum: http://www.nivisec.com/downloads/phpbb/ ... _check.zip (geen bestandswijzigingen)
... Maar ik modereer (nog) niet.