Ik heb hier al rondgekeken of het antwoord er al was, maar niets kunnen vinden.
Ik heb net het FI theme blauw geinstalleert welke afkomstig was van het downloadgedeelte alhier.
Maar nu ik hem ga bekijken zie ik alles netjes in het Nederlands, behalve de bovenste buttons (tabbladen).
Ik weet dat deze in het Nederlands horen en ook zijn, aangezien ik het in het voorbeeld ook gezien heb.
Iemand een oplossing?
Buttons fiapple blue niet Nederlands.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Buttons fiapple blue niet Nederlands.
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!
Dat is het probleem ook niet echt, heb de lege buttons hier ook al liggen. Maar misschien dat ik iets fout heb gedaan omdat ik ze wel in het demoforum heb gezien en dan lijkt het mij logisch dat ze ook in het pakket zitten, toch?
Maar ik heb het dus niet fout gedaan, daar ging het mij ook om, bedankt voor je reactie.
En idd jammer dat forumimages down is, was een prima site.
Maar ik heb het dus niet fout gedaan, daar ging het mij ook om, bedankt voor je reactie.
jah dat lijkt me ook logischzone schreef:Dat is het probleem ook niet echt, heb de lege buttons hier ook al liggen. Maar misschien dat ik iets fout heb gedaan omdat ik ze wel in het demoforum heb gezien en dan lijkt het mij logisch dat ze ook in het pakket zitten, toch?

Hijs niet voor altijd down...zone schreef: Maar ik heb het dus niet fout gedaan, daar ging het mij ook om, bedankt voor je reactie.
1000 posts

Inmiddels alles aangepast, maar heb nog een vraagje: Nu wil ik 1 van de bestaande buttons een andere verwijzing geven, naar een site buiten het forum.
Ik heb me inmiddels blauw gezocht in de files, maar kan niet de juiste verwijzing vinden.
Waar moet ik wezen om een url aan een bestaande button toe te kennen en welke code?
Ik heb me inmiddels blauw gezocht in de files, maar kan niet de juiste verwijzing vinden.
Waar moet ik wezen om een url aan een bestaande button toe te kennen en welke code?