Het lukt niet om via FI apple Blue template (als standaard) te registreren.
Opvallend is dat er herhaaldelijk gevraagt wordt voor het invullen van nodige velden, terwijl de met * gemerkte velden zijn ingevuld.
1 veld dat wel in Subsilver aanwezig is, is het invullen/herhalen van weergegeven letter/cijfer combinatie. Registreren via Subsilver geen probleem.
Dit deel komt bij mij in FI aplle Blue, bij registratie, niet voor;
- Naam - email - ww 2x
Zou iemand me hier mogelijk van advies kunnen zijn waar dit mogelijkerwijs aan kan liggen?
Groetjes,
Noni
FI apple Blue: registratie probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: FI apple Blue: registratie probleem
Lijkt me vrij duidelijk wat hij bedoeld niet? 

Waarschijnlijk is je template niet compatible met 2.0.11, zoek naar de laatste versie of kijk of je het zelf in kan bouwen. Door middel van changefiles.Noni schreef:Het lukt niet om via FI apple Blue template (als standaard) te registreren.
Opvallend is dat er herhaaldelijk gevraagt wordt voor het invullen van nodige velden, terwijl de met * gemerkte velden zijn ingevuld.
1 veld dat wel in Subsilver aanwezig is, is het invullen/herhalen van weergegeven letter/cijfer combinatie. Registreren via Subsilver geen probleem.
- Naam - email - ww 2x
Zou iemand me hier mogelijk van advies kunnen zijn waar dit mogelijkerwijs aan kan liggen?
Groetjes,
Noni
Spambot schreef:Zou je de Support Template willen invullen? Een link staat in mijn onderschrift.
- Wat is het probleem?
Het lukt niet om via FI apple Blue template (als standaard) te registreren. - Wanneer ontstond het probleem?
Na het installeren van de template en het standaard configureren voor alle gebruikers - Adres van je forum:
LINK - Geïnstalleerde mods:
(later geïnstalleerd, probleem deed zich al voor, voor deze aanpassingen)
- Userlist in adm panel
- Uit overall header de linken naar gebruikerslijst en groepen verwijderd
- Een link geplaats in group_select_body.tpl naar gebruikersgroepen - Huidige template:
FI apple Blue (standaard) en subSilver aanwezig - phpBB versie:
2.0.11 - Host:
Deactro hostingpakket (= test forum 2.0.11) en messageboard originele forum - Heb je gezocht naar een antwoord?'Ja' maar kan geen antw. vinden
- Naam - email - ww 2x
Groetjes,
Noni
Re: FI apple Blue: registratie probleem
Hier dacht ik zelf dus ook wel aan, daar ik inderdaad de volledige nieuwe versie geupload heb 2.0.11 en deze template wel compatible was met 2.0.10. Een upgrade voor deze template kan ik niet vinden en files aanpassen zou ik kunnen proberen als iemand me wat wegwijs wil maken in 'welke files'. Ik ben nog niet 'zo' thuis in dit alles, vandaar ook een 'test forum'Stefkuh schreef: Waarschijnlijk is je template niet compatible met 2.0.11, zoek naar de laatste versie of kijk of je het zelf in kan bouwen. Door middel van changefiles.

Groetjes,
Noni(que)
Je kan het aanpassen door middel van de gegevens uit de handmatige update > http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=240611
... Maar ik modereer (nog) niet.