Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Executor
Bericht
door Executor » 21 okt 2003, 20:35
Alle kleuren zijn zeer makkelijk te veranderen via het admin control panel. Nu heb ik ook ff zitten zoeken naar de templates van tabellen etc. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat dit handmatig moet in de files zelf.
Nu wil ik bv mijn gehele forum niet 100% breed hebben, maar 700px, moet ik dit dan in alle .tpl files gaan zitten veranderen?
Zoja is er misschien een .tpl editor ofzo, want dreamweaver geeft niet echt weer hoe het eruit komt te zien. ik heb het voorlopig standaard gelaten, ik wacht op antwoord
greetz
exe
-
Aeolus
Bericht
door Aeolus » 21 okt 2003, 21:35
de forumbreedte kun je aanpassen in overall_header.tpl.
Daar staat ergens bovenin de procentuele breedte van 100% die je naar wens aan kan passen. als je op zoek bent naar een WYSIWYG editor dan kun je beter maar stoppen met zoeken, die bestaat er namelijk niet.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
Executor
Bericht
door Executor » 21 okt 2003, 22:17
-edit-
mijn header staat apart van het hele forum hoor, als ik in de header de 100% naar 700 ofzo gooi, dan is alleen me header smaller, en de rest niet.
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 22 okt 2003, 19:08
Dan moet je ook een 100% vainden van de rest. ik kan niet zeggen waar, omdat je hem blijkbaar bewerkt hebt. Happy searchin!
-
Aeolus
Bericht
door Aeolus » 22 okt 2003, 20:45
Executor schreef:-edit-
mijn header staat apart van het hele forum hoor, als ik in de header de 100% naar 700 ofzo gooi, dan is alleen me header smaller, en de rest niet.
dan pak je waarschijnlijk de verkeerde 100%, heb je een linkje naar je forum mischien?
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !