phpBB 3.0.2 uitgebracht
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: phpBB 3.0.2 uitgebracht
Die update je handmatig via de: Style changes from 3.0.0RC5 up to 3.0.2
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ook hier ff melden:
de bestanden op phpBB.nl zijn geupdatet, op phpBB.com is het nog even wachten op de validatie voor de taalbestanden.
de bestanden op phpBB.nl zijn geupdatet, op phpBB.com is het nog even wachten op de validatie voor de taalbestanden.
Bedoel je dat de taalbestanden veranderd zijn hier?
Er zijn wat wijzigingen aangebracht in het Nederlandse taalpakket. Op phpBB.nl staat ze er al en voordat ze op phpBB.com verschijnen moet je nog even geduld hebben.
Op .com is het pakket inmiddels geaccepteerd.
Wat betreft de veranderingen? Er is een foutje in sommige bestanden geslopen waardoor sommige stukken niet heel netjes eruit zagen. Er zijn volgens mij een paar zinnen verbeterd, maar meer ook niet. De update is niet verplicht, maar het is eventueel wel handig om te downloaden als je problemen ondervind.
Wat betreft de veranderingen? Er is een foutje in sommige bestanden geslopen waardoor sommige stukken niet heel netjes eruit zagen. Er zijn volgens mij een paar zinnen verbeterd, maar meer ook niet. De update is niet verplicht, maar het is eventueel wel handig om te downloaden als je problemen ondervind.
Deze ook geüpdate?
Updaten (incl. vertaling)
- Automatisch updaten
zou wel moeten ja ...
Ja maar hij reageerd niet dus dan weet je wel hoe laat het is.
Versie nummer van vertaling moet ook geupdate worden naar 1.0.2.1 of iets in die richting viewtopic.php?f=52&t=41488
Versie nummer van vertaling moet ook geupdate worden naar 1.0.2.1 of iets in die richting viewtopic.php?f=52&t=41488
1.0.2aDerky schreef:Versie nummer van vertaling moet ook geupdate worden naar 1.0.2.1 of iets in die richting
Volgens mij zijn er geen revisies gedaan...maar ja, officieel is dit 1.0.3 ^^ Maar als ik kan kiezen tussen: "Tussenin schuiven en bij 3.0.3 ook 1.0.3 van onze vertaling" en "officieel te werk gaan" ...kies ik voor het eerste :p
dus: phpBB vertaling 1.0.3 ?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
En gisteravond is 3.0.3 RC1 uitgekomen.
Klopt, even mijn dev forumpje updatenJim schreef:En gisteravond is 3.0.3 RC1 uitgekomen.
Graag on-topic blijven en het over de release van 3.0.2 hebben hier.
... Maar ik modereer (nog) niet.