Ik heb een gratis forum bij yourbb.nl , nu is mijn vraag kan ik dit forum zelf updaten . Er staat in Jouw phpBB installatie is niet up-to-date.
Ik zit op 3.0.7-PL1 en wil hem natuurlijk graag updaten naar de 3.0 11 versie.
Nu heb ik al tig mails gestuurd naar yourbb maar geen reactie. Ook is een nieuw forum geen optie aangezien ik dan weer minstens 2 jaar bezig ben her inrichten van het forum en er al over de 800 leden
aanwezig zijn.
Is er ergens een mogelijkheid hem zelf een update te geven?
Gratis forum updaten?
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: Gratis forum updaten?
Welkom op phpbb.nl
Helaas kun je er zelf niks aan doen, je bent afhankelijk van yourBB! Dat is het nadeel van een gratis forum
Helaas kun je er zelf niks aan doen, je bent afhankelijk van yourBB! Dat is het nadeel van een gratis forum
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Thanks voor de snelle reactie David, hier was ik al bang voor. Nog maar een mail richting yourbb zenden.
Thanks voor de welcome , super dat dit bestaat waren ze bij yourbb maar net zo snel als hier
Thanks voor de welcome , super dat dit bestaat waren ze bij yourbb maar net zo snel als hier
Als je bij yourbb een backup koopt dan kun je wel voor je zelf beginnen en draaien op de versie en instellingen de jij zou willen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op phpBBservice.nl , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA