hallo hier een berichtje van de forum beheerder van het forum de quadvrienden .
www.quadvrienden.yourbb.nl
wie kan ons forum u daten en eventueel goed werkend krijgen ,het werkt zeer traag .
ik heb diverse keren contact willen hebben met your bb maar geen enkele reactie terug van hun .
ik krijg zelfs mijn mailtje terug met de vermelden adress onbekend.
m vr groet martin
forum zeer traag wie helpt ons ?
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: forum zeer traag wie helpt ons ?
Welkom op phpbb.nl
Helaas ben je niet de eerste die met deze klachten komt, het schijnt dat yourbb een nieuwe eigenaar heeft en vanaf dat moment zijn volgens mij ook de meeste klachten gekomen. Wij kunnen jou helaas niet helpen met je problemen omdat wij niet te maken hebben met yourbb, het klinkt misschien vervelend maar hun zijn de enigste die je kunnen helpen.
Misschien is het een idee te zoeken naar een alternatief? Of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen.
Helaas ben je niet de eerste die met deze klachten komt, het schijnt dat yourbb een nieuwe eigenaar heeft en vanaf dat moment zijn volgens mij ook de meeste klachten gekomen. Wij kunnen jou helaas niet helpen met je problemen omdat wij niet te maken hebben met yourbb, het klinkt misschien vervelend maar hun zijn de enigste die je kunnen helpen.
Misschien is het een idee te zoeken naar een alternatief? Of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: forum zeer traag wie helpt ons ?
Aangezien dit niet met phpBB te maken heeft gaat dit topic op slot.
- Ger